וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: מנהל הקבוצה פוטר, המנכ"ל התפטר

2.12.2013 / 22:40

שיינהולץ ונציגי העירייה לא אהבו את התנהלותו של מיקי חדד, יגאל סוויסה יחליפו בתפקיד. נעים על ההפסד לחיפה: "נתנו הכל"

one

שוב לא שקט בהפועל עכו: בסיום משחק ההפסד של המועדון 2:1 למכבי חיפה הודיע יושב ראש המועדון דוניה שיינהולץ כי מנהל הקבוצה והדובר מיקי חדד מסיים את תפקידו במועדון. בעיריית עכו לא אהבו את התנהלותו של חדד אחרי שגילו כי הוא לא נכח באצטדיון בזמן המשחק, רואים זאת בחומרה רבה והורו לשיינהולץ להודיע לחדד על סיום תפקידו. מי שאמור למלא את מקומו של הוא חבר ההנהלה יגאל סוויסה.

לאחר הדברים החליט מנכ"ל הקבוצה עזרא גורש לעזוב אחרי שגם הוא לא נכח בזמן המשחק בקרית אליעזר. עוד קודם למשחק התפתח ויכוח בין שיינהולץ לחדד סביב נושא חלוקת ההזמנות, ובשיאו של הוויכוח החליטו חדד וגורש לעזוב את המקום. בכל מקרה, הנושא צפוי להיות מובא בישיבת עמותה.

שיינהולץ מסר בתגובה: "מבחינתי מיקי חדד משוחרר מהפועל עכו". מיקי חדד: "לא קיבלתי על כך שום הודעה ואני ממשיך בתפקידי. לא נכחתי במשחק בעקבות ויכוח שהתפתח עם שיינהולץ. מבחינתי, כל עוד אין החלטה של העמותה בנושא, אני ממשיך לתפקד כרגיל".

מיקי חדד אוהד הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
לא שקט בעכו. מיקי חדד/אדריאן הרבשטיין

המאמן יובל נעים אמר אחרי ההפסד למכבי חיפה: "מגיעה מילה טובה לבחורים, הם נתנו הכל. שיחקנו נגד הרבה יותר טובה, עשינו כל מה שאנחנו יכולים. בסוף עשינו כמה שטויות, חבל מאוד, אבל אנחנו יוצאים מעודדים. אנחנו קבוצה צנועה וצעירה שבאה לכאן ומשחקת בצורה טקטית, ניסינו ליזום ולתקוף, אין לי מילה רעה לשחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully