וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר עיני יתערב בסכסוך בין ההתאחדות למכבי תל אביב

1.12.2013 / 19:29

לוזון ביקש מיו”ר ההסתדרות לערב את לבנת כדי שתורה לטוטו להעביר כספים לקבוצות, אחרת יו”ר ההתאחדות יתמודד שוב

יושב ראש ההסתדרות עופר עיני מתכוון להתערב בסכסוך בין ההתאחדות לכדורגל למכבי תל אביב זאת באמצעות פנייה לשרת הספורט לימור לבנת. עיני שוחח הערב (ראשון) עם יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון, שעדכן אותו כי בניגוד להסכם הרפורמה והשיווק שבתוכם נכלל גם ההסכם בנוגע למנהלת שאמורה לצאת לדרך בחודש ינואר, חלק מהקבוצות ובראשן מכבי תל אביב אינן מוכנות לחתום על ההסכם וזאת בטענה שהן דורשות לשנות חלק מתנאי ההסכם.

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל. יוסי ציפקיס
איך ייפתר המשבר? אבי לוזון/יוסי ציפקיס

במהלך אותה שיחה הבהיר לוזון לעיני כי אם העניין לא ייפתר עד ליום רביעי, הוא יודיע לקבוצות כי הוא יתמודד לקדנציה נוספת. יחד עם זאת, בסביבתו של עיני העריכו היום כי הנושא ייפתר עד ליום רביעי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הדרישה של מכבי תל אביב יחד עם הפועל באר שבע ומ.ס. אשדוד היא להשיג רוב כמעט מוחלט בהצבעה לטובת הקבוצות הגדולות בכך שמספר הקולות עבור קבוצות מליגת העל יהיה גבוה יותר באופן משמעותי ביחס לקבוצות הליגה הלאומית.

עיני צפוי לשוחח מחר עם השרה לבנת ויבקש ממנה להתערב בעניין. בהתאחדות לכדורגל הסבירו הערב כי הם מעוניינים שעיני יבקש מהשרה לדרוש מיושב ראש הטוטו צחי פישביין לבטל את האיום לפיו אם מכבי תל אביב לא תחתום על ההסכם, אף קבוצה לא תקבל את הכסף. למעשה הדרישה היא פשוטה: לקיים את ההסכם עם הטוטו ובמקביל קבוצה שלא תחתום על הסכם השיווק, לא תקבל את הכספים המגיעים לה. עיני סירב להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully