וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-הפועל עכו: קטן בהרכב, פיליאבסקי לא בסגל

הירוקים מחפשים ניצחון שלישי רצוף, גם אנדלובו לא בסגל (ב', 19:00, ספ' 1). משומר צפוי לפתוח. טגה במקום יובאנוביץ'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 10. מכבי חיפה ניצחה 7 פעמים ועוד 3 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשחיפה מארחת: 4 ניצחונות ירוקים ותיקו.

* גם לפני המפגש הקודם עם הפועל עכו בבית (במחזור ה-18 של העונה שעברה) מכבי חיפה הגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים – 0:2 בבית (כמו העונה) ו-1:4 בחוץ.

* זה יהיה משחק הבית ה-850 של מכבי חיפה מאז קום המדינה. יש לה בינתיים 480 ניצחונות, 207 תוצאות תיקו ו-162 הפסדים. הפרש השערים: 782:1558.

* עדיף היה לעכו שהמשחק הזה יתקיים בנובמבר, בו יש לה בממוצע 43.65 אחוזי הצלחה. בדצמבר, לצערה, יש לה רק 28.77 אחוזי הצלחה (רק באוגוסט היא יותר גרועה).

הנתונים: אתר דריבליסט

דינו אנדלובו שחקן מכבי חיפה (משמאל) מול משה מישאלוב שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
הפועל עכו מעולם לא ניצחה את מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

עד הניצחון על הפועל תל אביב, במכבי חיפה לא באמת היו בטוחים שהם יצאו מהמשבר אבל ניצחון על הפועל עכו במחזור הקרוב והקבוצה של אריק בנאדו עשויה לטפס כבר למקום הרביעי, ואולי להתחיל לדבר שוב על כרטיס לליגה האירופית. חיפה תחסר במשחק הקרוב את חן עזרא וגוסטבו בוקולי, מה שפתח מחדש את התחרות בקישור ונתן לשחקנים כמו רן אבוקרט ועידן ורד להוכיח שהם ראויים להיכלל בתכניות.

בנאדו לא תרגל עד היום את ההרכב, משתי סיבות: אחת, לאחרונה הוא מתרגל את ההרכב בעיקר בזירה האירופית ולא בליגה, השניה: הקבוצה חזרה ביום שישי מהולנד ובשבת ערכה אימון קל. ההתלבטות של בנאדו הייתה בעיקר לגבי השחקנים שירדו לספסל. ורד צפוי לקבל עוד הזדמנות, לצד יניב קטן שיחזור להרכב. אלון תורג'מן התאמן היום וצפוי לפתוח לצד שמעון אבוחצירא, כשהשניים ימשיכו להחליף בניהם את התפקוד על המגרש, אחד בכנף השמאלית ואחד בחוד. דינו אנדלובו המאכזב שוב לא בסגל.

ומה בהגנה? אייל משומר התאמן היום וצפוי לשחק, כך שאלעד גבאי יחזור לספסל. ההתלבטות העיקרית הייתה במרכז ההגנה. סארי פלאח מציג יכולת טובה בליגה, אבל אדין צוצאליץ' חזר לשחק באירופה לצד דקל קינן. אנדריי פיליאבסקי שוב לא בתוכניות ולא ברור מתי יוכלו להגיע הסקאוטים מאוקראינה, שרוצים לראות אותו, אם הוא לא משחק. טאלב טואטחה התאמן חלקית וצפוי לפתוח. גוסטבו בוקולי, כזכור, לא בסגל בגלל פציעה.

הפועל עכו:

הפועל עכו מוצאת את עצמה בעמדה טובה מבחינתה בשלב מוקדם של העונה ומקווה אחרי הניצחון הגדול בשבוע שעבר על בני יהודה להמשיך במומנטום החיובי ואולי אפילו לעקוץ את הירוקים. יובל נעים ניסה להחדיר לשחקניו אמונה באסיפה שנערכה היום לגבי היכולת של עכו להשיג נקודות מהמשחק בקרית אליעזר, ואמר: "כל התוצאות של המשחקים בשבת שיחקו לידיים שלנו, ואנחנו צריכים להשיג נקודות כדי לצבור ביטחון ולנשום בתחתית". בין השאר הזהיר נעים את שחקניו מפני טאלב טואטחה וביקש מהם שלא לאבד אותו בשמירה.

נעים לא מתכנן שינויים גדולים בהרכב, אבל שינוי אחד כפוי שיתרחש ב-11 נובע מפציעתו של ברניסלב יובאנוביץ' שלא התאמן במשך כל השבוע וייעדר בוודאות. מי שימלא את מקומו הוא אמיה טגה, שבמחזורים האחרונים איבד את חולצת ההרכב ופתח על הספסל. ננאד מרינקוביץ' שסובל גם הוא מפציעה צפוי להיות כשיר ולשתף פעולה בקישור עם גיא דיין וז'וליאנו ספדאסיו, שהועדף על פני סטיבן כהן שיתחיל את המשחק על הספסל.

בעכו חושבים כבר בשלב הזה על חיזוק לחודש ינואר כאשר בימים האחרונים עולים שמות של שחקני חיזוק כמועמדים אפשריים להצטרף. בעכו לא ממהרים לקבל החלטות ובכל מקרה בשלב הזה המצב הכספי של המועדון לא מאפשר לצרף אף שחקן. בכל מקרה, הצוות המקצועי ידרוש כי במהלך הפגרה יצטרפו חלוץ זר וחלוץ ישראלי ולא מן הנמנע שמספר שחקנים ישוחררו מהסגל כדי לפנות מקום לכך. בלי קשר, בימים הקרובים צפוי להגיע אישור של משרד הפנים להקמת התאגיד שינהל את הקבוצה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שמעון אבוחצירא שחקן מכבי חיפה בועט פנדל מול הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מחפש שער שדה ראשון. אבוחצירא/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: שמעון אבוחצירא

השער נגד הפועל תל אביב עדיין לא מבשר שום דבר. ההחמצות באלקמאר מוכיחות שהביטחון עדיין לא חזר ושהוא עדיין לא מפוקס מספיק כדי לגרום למכבי חיפה לסמוך עליו. אבוחצירא חייב שער שדה. לא בפנדל, לא חצי גול עצמי, אלא שער שיבשר לנו סופית שהוא מסוגל לעשות פעולות פשוטות: לסיים אחד על אחד עם כדור ברשת, להפסיק לקבל את הכדור עם הגב ולנסות לברוח לשומרים שלו. השני מול עכו?

הפועל עכו: אליאור סיידר

כמו כולם, גם אליאור סיידר שומע ומתעדכן לגבי הדיווחים על כך שעכו ממשיכה לחפש חלוץ כדי לחזק את החלק הקדמי, אבל החלוץ הצעיר שמתגלה ככישרון לא קטן יודע שאם הוא ימשיך ביכולת וגם ישפר את הסטטיסטיקה האישית שלו עם שערים ובישולים, יהיה קשה מאוד להוציא ממנו את חולצת ההרכב גם לאחר ינואר.

הרכבים משוערים:

מכבי חיפה: בויאן שראנוב; אייל משומר, סארי פלאח, דקל קינן, טאלב טואטחה; אביחי ידין, רובן ראיוס, יניב קטן, עידן ורד (שלומי אזולאי); שמעון אבוחצירא, אלון תורג'מן.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, משה מישאלוב, מהראן אבו ריא, אמיה טגה, מירקו אורמוש, גיא דיין, ז'וליאנו ספדאסיו, ננאד מרינקוביץ', אליאור סיידר.

שחקן הפועל עכו אליאור סיידר מול שוער בני יהודה דלה איינוגבה. אדריאן הרבשטיין
צריך עדיין לשפר את המספרים. אליאור סיידר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully