וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: פיל יוז מצטרף למינסוטה

1.12.2013 / 12:00

המגיש עזב את היאנקיז אחרי שבע עונות, גם ריקי נולסקו בטווינס. רובינסון קאנו והיאנקיז רחוקים 80 מיליון דולר זה מזה, טד לילי פרש וכמה כסף עלה הזקן של דייויד אורטיז?

פגרת הבייסבול בעיצומה, אבל זה לא אומר שהקבוצות עסוקות בשנת חורף. לא מעט טריידים ותזוזות מסקרנות קרו ברחבי הליגה ביממה האחרונה. הנה כמה סיפורים מרכזיים:

* מינסוטה החליטה להתחזק והביאה את המגיש פיל יוז, שקיבל חוזה לשלוש שנים ו-24 מיליון דולר. יוז בן ה-27 עזב את היאנקיז אחרי שבע עונות, כאשר ב-2013 הוא פתח ב-29 משחקים והעמיד מאזן של ארבעה ניצחונות בלבד, 14 הפסדים ו-5.19 ERA.

פיל יוז שחקן ניו יורק יאנקיז. brian blanco, AP
ינסה להתאושש במקום אחר מעונה מאכזבת בניו יורק. יוז/AP, brian blanco

* יוז הוא המגיש הוותיק השני שמצטרף השבוע למינסוטה, אחרי שגם ריקי נולסקו חבר לקבוצה וזכה לחוזה לארבע שנים תמורת 49 מיליון דולר, כך על פי הדיווחים. נולסקו בן ה-30 שיחק לאורך רוב הקריירה עם המארלינס ואת חצי העונה האחרונה העביר בדודג'רס, שם השיג מאזן של 3:8 ו-ERA של 3.52.

* רובינסון קאנו והיאנקיז עדיין רחוקים זה מזה ונראה שהסאגה עוד ארוכה. על פי באסטר אולני מ-ESPN, הפער בין הצדדים עומד על כ-80 מיליון דולר, לאחר שהפסים כבר שידרגו את הצעתם ל-170 מיליון עם חוזה לתשע שנים ואופציה לשנה עשירית.

* מי שעשוי לנחות בתפוח הגדול הוא המגיש ברונסון ארויו, שאמור להיפגש בימים הקרובים עם סנדי אלדרסון, הג'נרל מנג'ר של המטס. ארויו הוותיק סיים את עונתו האחרונה בסינסינטי עם מאזן של 12:14 ו-ERA של 3.79, כשהוא מגיש 202 אינינגים. הוא נחשב למגיש עמיד ביותר ואולי יוכל לסייע לרוטציה מוכת הפציעות של המטס.

* ריאן ווגלסונג, עוד מגיש וותיק, נשאר בסן פרנסיסקו לאחר שהוא והקבוצה הגיעו לסיכום על חוזה לעונה אחת. ווגלסונג חווה עונה רעה אשתקד וסיים 19 פתיחות עם מאזן 6:4 ו-ERA של 5.73, אולם בסן פרנסיסקו מאמינים שהשנה ההגשה שלהם תיראה אחרת, לאחר שטים הדסון הגיע לקבוצה לפני כשבועיים.

* טד לילי החליט לתלות את הכפפה בגיל 37 ואחרי 15 עונות במייג'ורס. המגיש, ששיחק פעמיים באולסטאר, סיים את הקריירה עם מאזן 113:130 ו-ERA של 4.14. הוא החל את דרכו במדי מונטריאול ב-1999 ומשם עבר ליאנקיז, אוקלנד, טורונטו, הקאבס והדודג'רס, שם שיחק בשלוש וחצי השנים האחרונות.

* ולקינוח (אל תאכלו קינוח אחרי זה...): הזקן של דייויד אורטיז, MVP הוורלד סירייס האחרון, נמכר תמורת 10,877 אלף דולר. הסמל של מסע האליפות של בוסטון בעונה החולפת היה הזקנים אותם טיפחו בגאווה מרבית שחקני הקבוצה וכעת הם התפנו למכור אותם לצדקה, כאשר ההכנסות יועברו למלחמה בסרטן האשכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully