וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול מכללות: צפו בסיום המדהים בין אובורן לאלבמה

1.12.2013 / 12:38

הקרימזון טייד לא יזכו כנראה באליפות שלישית ברצף, אחרי בעיטת שדה כושלת בשניית הסיום, שהוחזרה ע"י כריס דייויס מהטייגרס: "אחד הסיומים הגדולים אי פעם בספורט האמריקאי"

קבוצת הפוטבול של אוניברסיטת אלבמה לא נוטה להפסיד יותר מדי בשנים האחרונות. החבורה של ניק סייבן זכתה בשלוש מתוך ארבע האליפויות האחרונות וגם העונה היא סומנה כמועמדת מספר 1 לתואר, אחרי שדרסו כל התנגדות אפשרית וסיפקו מספרים היסטוריים בלא מעט מקרים.

אלא שהלילה (בין שבת לראשון), אחרי 11 ניצחונות רצופים מתחילת העונה, על הבמה הכי גדולה של מדינת אלבמה ואחת הגדולות בארצות הברית כולה, ה"איירון בול", הקרימזון טייד איבדו כנראה את האפשרות לזכות בתואר שלישי רצוף לאחר שספגו במשחק האחרון של העונה הסדירה שלהם את ההפסד הראשון ואיזה הפסד זה היה.

כריס דייויס אובורן טייגרס. Dave Martin, AP
רוץ כריס, רוץ. דייויס עם הרגע הגדול בקריירה שלו/AP, Dave Martin

המדורגת 4, אוניברסיטת אובורן, אירחה את אלבמה. הטייגרס, שהובסו בשנה שעברה במפגש הזה 49:0 בחוץ, רצו נקמה והשיגו אותה עם מה שכבר עכשיו מכונה "אחד הסיומים הגדולים בתולדות הספורט האמריקאי".

אובורן פתחה היטב עם 0:7 ברבע הראשון, אבל האורחים הפכו ל-7:21. הטייגרס השוו, רק כדי לראות את אי ג'יי מקארון מוצא את אמרי קופר לטאצ'דאון של 99 יארד. ואז החל השיגעון. 32 שניות לסיום, ניק מארשל מסר לטאצ'דאון של סמי קואטס ל-39 יארד וקבע 28:28. הכדור חזר לאלבמה שיצאה לדרייב מנצח, או שלא. הפרשמן אדם גריפית' ניסה להכריע בשניות הסיום עם בעיטת שדה מ-57 יארד, אבל הכדור שלו היה קצר מדי ונחת בידיו של כריס דייויס מאובורן, תשע יארד בתוך האנדזון שלו. דייויס יצא לריצה בלתי נשכחת, השאיר את כל שחקני אלבמה מאחור ועם טאצ'דאון של 100 יארד (למעשה 109), הכריע את המשחק. 28:34 לאובורן בסיום.

"המשחק שקבע סטנדרט חדש ל'איירון בול'", כתב איבן מאייסל מ-ESPN, "יום אחד, יום אחד עוד יהיה סיום יותר גדול מזה ל'איירון בול'. בייב רות' מת והיאנקיז המשיכו לשחק. סינטרה בא והלך ואנשים המשיכו לשיר, כך שיכול להיות שגם על הסיום הזה יצליחו להתעלות. אבל נכון להיום, זה לא נראה אפשרי בכלל".

דייויס, גיבור הערב, סיפר: "ברגע שתפסתי את הכדור ידעתי שיהיה לי מקום לרוץ כי היו להם הרבה חבר'ה גדולים על המגרש, בגלל שהם ניסו להשיג שער שדה. כשהסתכלתי אחורה אמרתי 'אני לא מאמין שזה קרה'". סייבן המפסיד סיכם באכזבה: "ראינו שדייויס עומד מאחור ומחכה לכדור. כולם ידעו שהם צריכים לכסות אותו, אבל לא עשינו את זה. פשוט לא עשינו את זה. זו הפעם הראשונה שאני מפסיד משחק ככה. זו הפעם הראשונה שאני רואה משחק שנגמר ככה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

גם לאוהדים היה קשה לקבל ברוגע את הסיום הזה:

וזה הסיום הקודם במשחק של אובורן. חבורת מטורפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully