וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמה"ש: "כבר שלחו אותנו לפירוק והורידו שתי ליגות"

בקבוצה חגגו ניצחון ראשון ויציאה מהמקום האחרון. שטרית: "הביחד הוא ההבדל. אנחנו קבוצה טובה שרק פתחה לא טוב"

one

חגיגה גדולה הייתה בחדר ההלבשה של רמת השרון לאחר הניצחון אמש 0:1 על בני יהודה. "חזרנו מהקבר", אמרו ברמת השרון, "כבר שלחו אותנו לפירוק, הורידו אותנו שתי ליגות אבל בדיוק כמו בשנתיים האחרונות הפרשנים מדברים וכאן עושים. להיות במצב הזה אחרי הפתיחה הביזיונית והמצב הכלכלי הקשה זה כמו לזכות בתואר, אבל העבודה הקשה עוד לפנינו".

בקבוצה חשו אתמול כי הכניסו את בני יהודה למשבר עמוק ואמרו: "הלוואי שקשטן ילך הביתה. במצב שלהם, כשהקהל נגדם, הם רק ילכו וידרדרו. אנחנו ברמה שווה ל-4-5 קבוצות שאיתן ניאבק על הירידה. אם נצליח לשמור על כל הסגל בינואר ואולי להתחזק נישאר בליגה".

שחקני הפועל ניר רמת השרון חוגגים. מגד גוזני
"הפרשנים מדברים וכאן עושים"/מגד גוזני

במועדון היו מרוצים מהשער של אמיר האדזיץ' שהייתה לו פתיחת עונה רעה. האדזיץ' היה בעונה שעברה מלך השערים בבוסניה עם 20 כיבושים והעונה מיעט לכבוש ואף אמר לאנשי הקבוצה כי איבד את הביטחון בשל ההחמצות הרבות: "אם נקבל את האדזיץ' כמו שהיה בהכנה ובמחנה האימונים זה הרכש הכי טוב שיכול להיות לנו".

בלם הקבוצה אורי שטרית סיפר לוואלה! ספורט על ההרגשה אחרי הניצחון הראשון בליגה אחרי עשרה מחזורים. "פשוט כיף. הלך לנו קשה מתחילת העונה אבל אחרי הניצחון הזה הכול מתוק. ניצחנו בבית שזה חשוב מאוד, במיוחד כשמדובר בקבוצה כמו בני יהודה שהיא במקום כמו שלנו במקום כמו שלנו ועכשיו עברנו אותה בטבלה. התחושות טובות מאוד".

מה גרם לכם לשינוי וליציאה מהמשבר שהייתם בו בתחילת העונה?

"הביחד של הקבוצה עשה את השינוי. חיים עובד איתנו על דברים שהיינו צריכים לשים עליהם דגש בתחילת העונה בעיקר על משחק ההגנה אחרי שספגנו הרבה שערים, ורואים שהתחלנו להסתדר. עכשיו גיבשנו הרכב שרץ חזק ורואים את התוצאות של התהליך על המגרש".

יצא לך להיות במאבקי תחתית עם בני סכנין בעונה שעברה. מה ההבדל בין מה שקורה עם רמה"ש העונה?

"המצב לא שונה יותר מדי, אבל את האמת שאני חושב שיש פה קבוצה יותר מגובשת חברתית. אנחנו אוהבים אחד את השני ומסתדרים גם מחוץ למגרש וזה חשוב. האמת היא שבשנה שעברה בסכנין לא הייתה הרגשה דומה מבחינתי, ואני חושב שזה סוד הקסם. אנחנו קבוצה טובה שנקלעה לפתיחת עונה לא טובה בכלל, אבל אני בטוח שנדע לצאת ממנה ביחד והניצחון הזה הוא רק ההתחלה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן בני יהודה עוז ראלי מול שחקן הפועל ניר רמת השרון אורי שטרית. מגד גוזני
"גיבשנו הרכב שרץ חזק ורואים את התוצאות". שטרית מול ראלי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully