וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: ניצחון לסייברס במשחק פתיחת העונה

1.12.2013 / 9:59

האלופה המכהנת מתל אביב הביסה 0:48 את באר שבע בלאק סווארם. בחמישי (19:00, קראפט): דאבל הדר חגיגי בירושלים

תל אביב יפו סייברס (0:1) - באר שבע בלאק סווארם (1:0) 0:48

אחרי לא מעט אקשן במשחקי ההכנה, עונת 2013/14 בליגת הפוטבול הישראלית יצאה לדרך באופן רשמי אמש (שבת), עם ניצחון מוחץ של האלופה המכהנת מתל אביב על היריבה מבירת הנגב, כאשר אחרי מחצית ראשונה די צמודה, התל אביבים בורחים בהמשך.

לדיווח באנגלית על המשחק באתר הליגה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בכורה מוצלחת מאוד בליגה. מסקיטלי תופס כדור מול באר שבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקוורטרבק המארח עדי חכמי סיים עם 11 מ-24 ו-180 יארד, כשהוא מוסר לארבעה טאצ'דאונים ואיבוד. הרץ של הסייברס, טראוויס מסקיטלי, השיג טאצ'דאון ל-19 יארד על הקרקע בבכורה שלו בליגה והתקפת הריצה כולה עבדה היטב עם 92 יארד ושלושה טאצ'דאונים. מסקיטלי היה מצוין בכל האסקפטים וסיים גם עם שלוש תפיסות ל-65 יארד וטאצ'דאון וגם צמד חטיפות בצד ההגנתי.

האורחים סבלו מאיבודים רבים וביניהם ארבעה פאמבלים, מה שגרם לכך שההתקפה שלהם לא הצליחה לשים נקודות על הלוח לאורך המשחק כולו. היחיד שתיפקד בהתקפת באר שבע היה טל גרינבלט, עם חמש נשיאות ל-39 יארד והחזרת פאנט ל-37 יארד.

ביום חמישי תיערך חגיגה גדולה באצטדיון קראפט בירושלים, עם צמד משחקים שיצאו לדרך בשעה 19:00. הרבלס ייפגשו את הליונס המקומיים והטרופרס את הקינגס, גם הם מירושלים. ביום שישי יתקיימו שני משחקים בו זמנית, כאשר כוכבי הצפון יארחו את הסילברבקס ואילו הפיונירס יפגשו את האנדרדוגס באוניברסיטת תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully