וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - הפועל חיפה: "זה משחק העונה שלנו"

29.11.2013 / 12:28

דריכות בסכנין לקראת המפגש מול דורה (18:00). האדומים מצפים לשבור את רצף ההפסדים: "מהמגרשים הקשים בארץ"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 12. 4:6 להפועל חיפה, עוד 2 תיקו.

* כשסכנין מארחת: 1:3 להפועל חיפה ו-2 תיקו.

* בשלושת המשחקים ביניהן בעונה שעברה הפועל חיפה לא ממש תפקדה: פעמיים סכנין ניצחה, מפגש נוסף הסתיים בתיקו.

* בעונה לפני כן (11/12) הפועל חיפה ניצחה בדוחא בפעם האחרונה.

* שלומי דורה יגיע למשחק עם 45 משחקים על הקווים בהפועל חיפה ו-40.74 אחוזי הצלחה, שזה פחות מה-43.8% שרשם ב-70 המשחקים שלו כמאמן סכנין.

* הפועל חיפה לא סיימה בתיקו בחוץ בשבעת משחקיה האחרונים (כולל בעונה שעברה). היא ניצחה 3 והפסידה 4. הפעם האחרונה שמשחק חוץ שלה לא הוכרע הייתה ב-1.4.2013, בעילוט – מול סכנין.

לאתר דריבליסט

שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
עדיין מצליח פחות בחיפה מאשר בסכנין. שלומי דורה/ניב אהרונסון

מפתחות והכנות

בני סכנין:

באסם גנאים ופיראס מוגרבי ערכו היום אימון מלא ונראה ששניהם יהיו כשירים למשחק. מרקו בלבול אמר לשחקניו שהמשחק הקרוב יכול לבחון לאן פניה של הקבוצה מועדות באמת, וביקש מהם לשחק באותה יכולת ובאותו סגנוןן כפי ששיחקו מול מכבי פתח תקוה.

לבלבול יש עדיין כמה התלבטויות לגבי ההרכב, אך נראה שהוא יפתח עם אותם 11 שהעלה במשחק הקודם, למעט רביד גזל הפצוע, כשעדיין לא ברור מי יהיה מחליפו, אך הנטייה בשלב זה היא לגנאים. "המשחק הזה הוא משחק עונה מבחינתנו", אמר אחד מהשחקנים הבכירים בקבוצה. "אם ננצח נראה שהעונה הפנים שלנו למעלה בוודאות, ואם נפסיד אז בליגה כל כך צמודה כמו שהיא עכשיו עוד נוכל להתדרדר חזרה לתחתית".

הפועל חיפה:

למרות שני ההפסדים האחרונים, בחיפה משדרים ביטחון לאורך כל השבוע ונראה שהחניכים של שלומי דורה מאמינים ביכולתם לצאת לרצף ניצחונות חדש. בחיפה שמחו מאוד על החלטת בית הדין של ההתאחדות שתאפשר לדורה להיות על הקווים מחר, כשבצד המקצועי המאמן לא מתכוון לעשות שינויים בהרכב והוא יישאר עם ההרכב שפתח מול מכבי תל אביב, מה שאומר שנבושיה מרינקוביץ', עומרי קנדה, אושרי רואש ומהראן לאלה יישארו על הספסל.

מי שכן יפתח בהרכב יהיה אור אוסטווינד, שלאחרונה מקבל קרדיט גדול יותר מדורה. "אין ספק שסכנין זה אחד המגרשים הקשים בארץ", הוא אמר לקראת המשחק. "הפסדנו שני משחקים, אבל אנחנו באים עם ביטחון כי שיחקנו טוב. אנחנו באים לתת הכל מול סכנין ומקווים לצאת עם הנקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
נבוישה מרינקוביץ' שחקן הפועל חיפה כובש. אדריאן הרבשטיין
עדיין על הספסל. נבויה מרינקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

בני סכנין: פיראס מוגרבי

לאחר ששוחרר מלאנס הצרפתית בקיץ האחרון , שתי קבוצות התחרו על שירותיו של מוגרבי: הפועל חיפה וסכנין. עד כה מוגרבי מציג יכולת טובה, אך עדיין לא רשם את הפריצה שכולם מחכים לה, החל לחורר את הרשתות בליגת העל ולסמן לקבוצות הגדולות שכדאי שיתחילו להסתכל עליו. משחק מול חיפה יכול להיות הזדמנות מצויינת עבורו להתחיל לעשות את זה, ואם הוא ינצל את המהירות שלו סכנין יכולה להנחיל לחיפה הפסד שלישי ברציפות.

הפועל חיפה: יובל אבידור

הגנת סכנין הוכיחה בכמה משחקים העונה שהיא יכולה להיות חדירה מאוד, ודווקא יובל אבידור עם המהירות שלו יכול להביך את החניכים של מרקו בלבול ולסדר לקבוצתו שלוש נקודות חשובות. אם אבידור יהיה חד לסכנין יהיה קשה מאוד להסתדר איתו.

חלוץ בני סכנין פיראס מוגרבי (שמאל). ברני ארדוב
יש לו מה להוכיח. פיראס מוגרבי/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, אברהם פאס,עלאא אבו סלאח, דדי בן דיין, חאלד חלאיילה, באסם גנאים, כריסטיאן הידאלגו, פיראס מוגרבי, מוחמד גדיר, מוחמד כליבאת.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, לירן סרדל, דנילו ניקוליץ', טאדאס קיאנסקאס, עמיר נוסבאום, יוסי דורה, רועי שוקרני,לירן כהן, אור אוסטווינד, יובל אבידור, זרקו קוראץ'.

בני סכנין בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully