וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "השליטה אופטית. לא בעטנו למסגרת 90 דק'"

29.11.2013 / 8:21

במכבי חיפה מודאגים מהנתונים מהההפסד באלקמאר. שחקן: "אין מה לנתח. צריך חלוץ". השגרירים עדיין על הפרק

מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו טען בסיום המשחק אתמול (חמישי) באלקמאר (2:0) כי "תכנית המשחק עבדה, נמשיך לעבוד על ניצול מצבים", אך בצל הדברים האלה נראה שהנתונים שקיבל בסיום המשחק מאנשי אופ"א צריכים להדאיג. על פי הנתונים, חיפה רשמה 43 אחוזי החזקה בכדור מול ההולנדים, אבל הנתון שצריך עוד יותר להפריע למאמן: הקבוצה לא בעטה פעם אחת למסגרת בכל 90 הדקות. במקרה או שלא, שחקנים בחיפה סיפרו כי הנשיא יעקב שחר והמנכ"ל איתמר צ'יזיק לא נראו מרוצים לאחר המשחק.

שמעון אבוחצירא שחקן מכבי חיפה מול ג'פרי חוולו שחקן אלקמאר. AP
אין מה לדבר על החמצות. שמעון אבוחצירא/AP

"כשעלינו לאוטובוס דיברנו על המצבים שהחמצנו, אבל הנתון הזה בהחלט מדאיג. אי אפשר להבקיע מבלי לבעוט למסגרת 90 דקות, כך שהשליטה שעליה מדברים היא כנראה אופטית", התייחס שחקן בכיר בקבוצה למספרים בהתקפה. "נגד הפועל תל אביב שטפנו את המגרש והכדורים נכנסו, אבל לא כל מה שעובד בליגה יכול לעבוד באירופה. לאלקמאר יש חולשות, אבל היא קבוצה מאוד ממושמעת. אין כל מה לנתח, ברור שצריך חלוץ".

בנאדו ימשיך למקד את החיפושים אחר שחקן כזה. בימים האחרונים הוצעו למאמן מספר מועמדים, אבל במועדון נוטים להגביר את הקצב בעוד כשלושה שבועות ונראה כי רק אז תחול תפנית בעניין. בנאדו לא פוסל אפשרות להביא שחקן נוסף בקישור. כרגע מדובר על שחקן כנף. אם בנאדו ימצא את השחקן שהוא מחפש, חיפה לא תהסס להשאיל את אנדריי פיליאבסקי במקרה שלא יימכר. תג המחיר הלא רשמי של האוקראיני עומד על מיליון וחצי יורו ובשוק הסוכנים העריכו השבוע כי הדרישה של חיפה גבוהה בעשרות אחוזים מהתמורה שתוכל לקבל עבורו. הפנים של חיפה נשואות גם לעבר השגרירים שלנו. אופציית יוסי בניון שעלתה שוב בשבוע שעבר עשויה להתמשש אם לא יחתום בק.פ.ר. דודו ביטון ושלומי ארבייטמן לא חוזרים בשלב זה לישראל, אבל אם ישנו את דעתם חיפה תבדוק גם את האופציה הזאת.

שחקן מכבי חיפה, אנדריי פיליאבסקי. טל לוי
יושאל אם לא יימכר? אנדריי פיליאבסקי/טל לוי

שביעות רצון מקינן, הפועל שוב אחרי עמאשה

וממה כן היו מרוצים בחיפה? בעיקר מהחזרה של דקל קינן, שרשם הופעה טובה מאוד, וגם מהתנועה של אלון תורג'מן בחלק הקדמי וממספר עצירות של בויאן שראנוב. אייל משומר ויניב קטן צפויים לחזור להרכב נגד הפועל עכו. בחיפה ציפו ליותר מהמחליפים אלעד גבאי, עידן ורד ורן אבוקרט, אך סייגו: "הם זקוקים לעוד הרבה דקות כדי לחזור לעצמם". אבוקרט היה אמור לשמור על כובש השער הראשון, נמניה גודלי, אבל נחסם. "אף אחד לא האשים אותו, אפשר רק ללמוד מהאיכות של התרגילים האלה", סיכמו בחיפה. הקבוצה העבירה את הלילה במלון ותנחת היום בצהריים בישראל.

אייל גולסה ממשיך להתאמן עם איציק כהן, חן עזריאל וויאם עמאשה. הפועל תל אביב חידשה בימים האחרונים את ההתעניינות בשחקן.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully