וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: האוהדים ביקשו לפטר את איציק לוזון

28.11.2013 / 18:00

האוהדים כועסים על המנכ"ל, חוג האוהדים טוען: סוכם כי יעזוב בתחילת ינואר.ייטב לוזון מתכנן מהפכה בהרכב לקראת באר שבע

one

ייטב לוזון רק נכנס לתפקידו כמאמן מכבי פתח תקוה, אבל מסתמן כי הוא מתכנן מהפכה בהרכב לקראת המשחק מול הפועל באר שבע. המאמן החל לתרגל היום (חמישי) לראשונה את השיטה החדשה שבה הקבוצה תשחק עד תום העונה: 2-4-4. כזכור, שלשום הקרין המאמן ביצועים של ברצלונה וליברפול ומתוכם הסביר על חשיבות של עמידה בשיטה שלו וב"קווי ארבע".

המאמן יבצע מספר שינויים בהרכב לקראת המשחק בווסרמיל. על פי התרגול, חגי גולדנברג יחזור לעמדת המגן הימני על חשבונו של דור אלו, הקשר האחורי זיטו יחזור לקישור האחורי ויפתח לצד גידי קניוק על חשבון יוסי אופיר, החלוץ גיא מלמד צפוי לפתוח בכנף ימין ואילו פדרו גלבאן יוסט מעמדת הקשר לעמדת החלוץ ויפתח לצד רועי דיין. יש לציין כי עד מחר ייתכנו שינויים נוספים בהרכב, אך מסתמן שאלה יהיו השינויים העיקריים בו.

פדרו גלבאן, מכבי פתח תקוה, מול רובן ראיוס, מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
עולה קדימה. פדרו גלבאן/יוסי ציפקיס

כפי שפורסם שלשום, הקשר אלרואי כהן זומן לוועדת משמעת ונקנס כשנקבע שיזמין את הקבוצה לארוחה. ארוחת הגיבוש התקיימה לאחר האימון היום. במועדון אפשרו לכהן להתאמן עד הוועדה בעניינו וכעת הוא יתמודד מחדש על חולצת ההרכב. כהן יפתח בצד שמאל של הקישור. דיא סבע ועמנואל אוגודה צפויים לפתוח על הספסל. גם נאור פסר לא יפתח בהרכב.

כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, הלוזונים צירפו לצוות המקצועי את שני שחקני העבר, קובי רפואה ואסי משיח. רפואה (39), כבש מעל מאה שערים בליגת העל והיה מלך השערים של עונת 2001/2. מאמן הנוער יהיה מאמן החלוצים החדש של המועדון. משיח (32) יהיה עוזרו של לוזון. השניים נכנסו לתפקידם כבר היום.

במועדון אמרו אמש: "מדובר בשני שחקנים שיוכלו לתרום לא מעט מניסיונם בכדורגל. רפואה היה אחד החלוצים הפוריים בישראל. היום אנחנו צריכים שהחלוצים שלנו ישחקו בסגנון כזה ויידעו לנצל מצבים בתוך הרחבה. אין אדם ראוי ממנו לקבל את התפקיד הזה". סגל החלוצים של פתח תקוה מונה את עומר גולן, גיא מלמד, ויקטור מרעי, דור מלכה ורועי דיין. גם פדרו גלבאן ועמנואל אוגודה ייטלו חלק באימונים האישיים. במועדון מקווים שהמחאה של חלק המאוהדים נגד מינוי ייטב לוזון תיעצר. כזכור, המנכ"ל איציק לוזון כבר ביקר באופן פומבי את האוהדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
איציק לוזון מנהל מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
במועדון מעריכים שהוא יישאר. איציק לוזון/קובי אליהו

בנושא אחר: אוהדי הקבוצה מבקשים להדיח את המנכ"ל איציק לוזון מתפקידו, זאת לטענתם בגין התבטאויות שהשמיע נגדם בימים האחרונים. כזכור, לוזון טען כי מבחינתו אוהדי המחאה יכולים לא להגיע למגרשים. חלק מהאוהדים אף שוחחו בעניין עם יושב ראש האגודה נחמן מנדל. במועדון העריכו שלוזון לא יעזוב את תפקידו, אך אוהדי הקבוצה החברים בוועד למען מכבי פתח תקוה מתעקשים שיעזוב כעת.

מחוג האוהדים נמסר: "היום בצהרים נערכה פגישת הנהלה. כמו כן השתתפו יו"ר האגודה נחמן מנדל ויו"ר הוועד למען מכבי מר גדי נדל. הוחלט כך: איציק לוזון יסיים את תפקידו בתחילת ינואר. מנכ"ל חדש ימונה לקבוצה. המינוי חייב לקבל את ברכת הדרך של ארגון האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully