וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובב גבאי: "אנחנו עדיין בצמרת, המיקום לא השתנה"

28.11.2013 / 13:04

חלוץ באר שבע מתכונן למשחק מול קבוצתו לשעבר: "היו לי תקופות יפות ופחות יפות במכבי פ"ת". לוי יערוך שינוי בקישור?

one

לאחר שזכו ליום חופש, שחקני הפועל באר שבע ישובו להתאמן היום (חמישי) לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה. המאמן אלישע לוי שוחח בקצרה עם השחקנים בתחילת השבוע, כשביקש מהם לשכוח מהמשחק מול רמת השרון, ולהתרכז במשחק הקרוב. ההרכב הסופי של לוי עדיין לא תורגל, אבל נראה כי אם יתבצע שינוי, זה יהיה בעמדה אחת בקישור. אם סיראז' נאסר יפנה את מקומו, תומר סויסה יחליפו ואז דובב גבאי יוסט לכנף השמאלית.

שחקן הפועל באר שבע, דובב גבאי. מגד גוזני
"כול להיות שהפגרה פגעה אבל זה סוג של תירוץ". דובב גבאי/מגד גוזני

עוד לפני האימון, גבאי דיבר על היקו מול רמת השרון. "לא הגענו שאננים כי עשינו הכנה טובה, יכול להיות שהפגרה פגעה אבל זה סוג של תירוץ למרות שזה קורה כבר פעם שנייה. אנחנו עדיין בצמרת והמיקום בטבלה לא השתנה". גבאי ששיחק אצל היריבה נשאל לגבי חילופי המאמנים וענה: "אנחנו מרוכזים בעצמנו. אחרי משחק לא טוב אנחנו צריכים לפתוח אחרת, להיראות אחרת. כל משחק הוא מוקש ואין קבוצה שקל לשחק נגדה. היו לי תקופות יפות ופחות יפות במכבי פתח תקוה. בכל מקרה, אני רוצה לנצח".

לוי יתחיל בקרוב להגביר את החיפושים אחר קשר עושה משחק. לאחר שיצטרף יוחלט לגבי שחרור אחד הזרים, כנראה בויאן מרקוביץ'. יחד עם זאת, ייתכן מצב בו יתפנה שחקן ישראלי בכיר, וכך תימנע מלוי ההחלטה את מי לשחרר.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully