וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: הדיון של דורה ועזאם נדחה

27.11.2013 / 15:38

אחרי שהקבוצה הביעה דרישה לדחות את הדיון כדי שחכמון יהיה נוכח, הוחלט להיענות לכך. השניים מושעים נגד בני סכנין

one

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל החליט היום (רביעי) להיענות לבקשה של הפועל חיפה ולדחות את הדיון בעניינם של שלומי דורה ועאהד עזאם. בחיפה דרשו לדחות את הדיון בשבוע כדי ששופט המשחק אלי חכמון יהיה נוכח וכעת החליטו בבית הדין להיענות לבקשה.

כמו כן החליט בית הדין כי דורה כמו גם עזאם יורחקו מהמשחק הקרוב של הקבוצה נגד בני סכנין בחוץ, ולמעשה עד שיתקיים דיון השניים מורחקים מן המגרשים. כזכור, במשחק בין הפועל חיפה למכבי תל אביב החליט חכמון להרחיק את השניים, מעשה שגרר לא מעט תרעומת אחרי שהשופט טען שדורה קרא לו סמרטוט, בעוד המאמן מצידו איים להגיש תביעת דיבה לאחר שהכחיש את הדברים.

עאהד עזאם שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
ממתין לעונש. עזאם/ברני ארדוב

עזאם מצידו טען שחכמון חיפש אותו לאורך כל המשחק, והוסיף כי השופט הודיע לו שימצא את הדרך להוציא לו כרטיס אדום ואף קרא לו אפס. הקשר החליט שלא להסתפק בדברים ואף עבר בדיקת פוליגרף ביוזמתו לאחר המשחק כשהממצאים בבדיקה זו העלו לכאורה שהשחקן דובר אמת. מי שיעמוד על הקווים במשחק מול בני סכנין יהיה אייל טרטצקי כאשר דורה יהיה ביציע בעוד עזאם לא יהיה גם כן בסגל. בצד המקצועי, דריו פרננדס עדיין בספק למשחק והוא ערך אימון חלקי בלבד. גם עומרי קנדה כשיר, אך לא צפוי לפתוח בהרכב כשלירן סרדל ימשיך לקבל את הקרדיט.

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully