וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים רמון: "ננציח את אריק עם הרבה אהבה"

27.11.2013 / 15:07

אנשי ספורט רבים נכחו בטקס לזכר אריק איינשטיין בכיכר רבין. ההתאחדות הודיעה על טקסים לזכרו במחזור הקרוב בליגת העל

מערכת וואלה!

אנשי ספורט רבים הגיעו היום (רביעי) לכיכר רבין כדי להיפרד מגדול זמרי ישראל, אריק איינשטיין, שנפטר אמש. ארונו של הזמר המנוח הוצג ועשרות אלפי בני אדם הגיעו לחלוק כבוד. אנשי הפועל תל אביב בכדורגל וכדורסל הניחו זרים לזכרו וכך גם נציגי ההתאחדות לכדורגל. בטקס עצמו נאמה בין היתר גם שרת הספורט, לימור לבנת. לאחר הטקס המשיכו אנשי הקבוצה להלווייתו של איינשטיין.

ההתאחדות לכדורגל החליטה לקיים טקס לפני כל אחד ממשחקי המחזור הקרוב בליגת העל על מנת לציין את זכרו של הזמר המונח. כמחווה לאיינשטיין, טקס עליית השחקנים למגרש ייערך כאשר ברקע יתנגן השיר ?אני ואתה? והכרוז יקריא דברים לזכרו. לאחר מכן, יכבד הקהל את זכרו במחיאות כפיים. קבוצות שיבקשו לשחק עם סרט שחור יוכלו לעשות כן, כשהפועל תל אביב כבר הודיעה שתעשה כך בשחק החוץ של מול עירוני קרית שמונה. במשחק הבית הבא שלה, מול מ.ס. אשדוד, ייערך טקס נוסף לזכרו של אחד האוהדים המפורסמים ביותר של המועדון.

אמיר לובין: "יום עצוב לכולנו. אמנם לא יצא לי לפגוש איתו, אבל כל טלפון אחרי ניצחון גדול היה מצליח לרגש את כולנו, אפילו את המאמנים הכי גדולים של הפועל. הוא היה קונצנזוס אדום, אחד שכולם אהבו והצליחו להתחבר אליו. יש לנו תכניות להנציח את זכרו. כרגע זה מוקדם, אבל ישבנו יחד עם חיים רמון, משה תאומים, עידו חג'ג' והדירקטוריון ונחליט בזמן הקרוב איך ננציח את שמו במועדון".

שחקני הפועל תל אביב נפרדו: "סמל לרומנטיקה בכדורגל"

רבבות חולפים על פני ארונו של אריק איינשטיין בכיכר רבין, נובמבר 2013. בן קלמר
עשרות אלפים הגיעו לכיכר/בן קלמר
ארונו של אריק איינשטיין מובל מכיכר רבין לאחר טקס האשכבה. נובמבר 2013. בן קלמר
הזרים שם, וגם הצעיפים/בן קלמר

הבעלים של הפועל תל אביב חיים רמון אמר ל'חדשות 10': "מדובר באדם נדיר. הייתי מעריץ ואוהד, לא היינו חברים. חלקנו אהבה אחת גדולה אחת - הפועל אדומה שלי. אין אף קבוצה בעולם ששרו לה שיר אהבה כמו שאריק שר. גם בגיל 74 אריק היה ילד ואני כל כך מבין אותו. הוא היה בא למשחקים ולצערי בשנים האחרונות פחות. היה לו מקום בשער 13 למעלה. לא היה לנו דיבור משמעותי. השחקנים עברו ליד הארון ואנחנו ננציח את האהבה הגדולה של חייו. חוץ ממשפחתו, זו הייתה האהבה הגדולה של חייו. ננציח אותו כפי שראוי שהאוהד הכי אוהב של הפועל תל אביב יונצח עם הרבה אהבה".

עומר דמארי: "יום עצוב וקשה. זמר, אדם ואישיות גדולה. יום קשה להפועל תל אביב ועם ישראל. כולם מכירים את השירים שלו, גם הצעירים התחברו אליו ובהפועל במיוחד. באימון כולם היו מאוד עצובים ולא חייכו. הרגשנו את זה במועדון".

גילי ורמוט: "יום עצוב מאוד. איש שהיה דמות מאוד חשובה ברוח של המועדון, שייצג את הרומנטיקה בכדורגל ומה שמייצגים אוהדי הפועל - אהבה אחרי הקבוצה לא רק בניצחונות אלא גם בהפסדים. באנו לפה ונלך גם ללוויה לכבד ולהשתתף בצער. לא ראינו אותו פיזית, אבל תמיד הוא היה שם מדובר במועדון. בכל זאת מדובר באוהד הכי מפורסם ואיש תרבות מהגדולים במדינה. זה תפס אותנו בהפתעה. אנחנו מדברים על השירים, נזכרים בסרטים. גם ההורים שלנו גדלו עליו. הוא גיבש את כל האוהדים סביבו, הוא היה משהו במיוחד שאין היום בנוף".

יגאל אנטבי: "בשנים היותר רחוקות הוא היה יותר קרוב למועדון. בן אדם מאוד צנוע שכיף לדבר איתו. הוא היה בן אדם מדהים וזה יום מאוד עצוב. אנחנו מרכינים ראש על המוות שלו. במסע האירופי ב-2001/2 הוא התקשר אליי אחרי לוקומוטיב וזה היה מאוד מרגש לשמוע את הקול שלו בטלפון".

בוריס קליימן: "אוהד של הקבוצה הרבה שנים וזמר ענק. שאני צעיר ואנשים מבוגרים ממני גדלו עליו. שמעתי שירים שלו, הוא היה אדם אמיתי, ישר ואהוב. זה יום עצוב. שמעתי את השירים שכתב על המועדון ומהם רואים איך הוא אהב את הקבוצה. הוא היה אוהד ענק, הקבוצה הייתה אהבה מאוד גדולה שלו".

ארונו של אריק איינשטיין בכיכר רבין. נובמבר 2013. בן קלמר
הכול אדום, כמו שאריק איינשטיין אהב/בן קלמר
יעקב אקהויז לשעבר שחקן הפועל תל אביב בכיכר רבין בעצרת לאריק איינשטיין. ברני ארדוב
שחקן העבר יעקב אקהויז/ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב בבית אריק איינשטיין. יותם רונן
אכן, חסר/יותם רונן
אוהדי הפועל תל אביב בבית אריק איינשטיין. יותם רונן
הנוכחות של הפועל תל אביב מורגשת גם בין הנרות/יותם רונן
אוהדי הפועל תל אביב בהלוויית אריק איינשטיין. בן קלמר
האוהדים חולקים כבוד אחרון/בן קלמר
אוהדי הפועל תל אביב בפרידה מארונו של אריק איינשטיין. בן קלמר
צילום: בן קלמר/בן קלמר
יעל ארד בהלוויה של אריק איינשטיין. ברני ארדוב
יעל ארד/ברני ארדוב
המאמן משה סיני בהלוויה של אריק איינשטיין. ברני ארדוב
משה סיני/ברני ארדוב
המאמן גילי לנדאו בהלוויה של אריק איינשטיין. ברני ארדוב
גילי לנדאו/ברני ארדוב
הכדורגלן מיכאל זנדברג בהלוויה של אריק איינשטיין. ברני ארדוב
מיכאל זנדברג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully