וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: ברק בדש עשוי לפתוח מול הפועל תל אביב

27.11.2013 / 12:33

החלוץ, שלא מקבל דקות משחק רבות העונה, זכה למחמאות השבוע. אחמד סבע הוצע לסכנין ולעכו, גם בני לוד מעוניינת

one

בעירוני קרית שמונה מרוצים מאוד מההשקעה של ברק בדש באימונים השבוע. גורמים בכירים בקבוצה, כמו גם שחקנים, החמיאו לחלוץ הוותיק על העובדה שלמרות שהוא מאוכזב מאוד ממעמדו, הוא אינו נותן לזה להשפיע עליו באימונים וממשיך להשקיע את כל כולו על מנת לקבל מקום בהרכב הקבוצה.

בדש נראה עצבני מאוד בסיום המשחק מול בית"ר ירושלים, זאת לאחר ששימש כמחליף אחרון, ובכלל בתקופה האחרונה אינו זוכה כמעט לדקות משחק. בקרית שמונה חששו שאכזבה זו תביא לירידה ברמת ההשקעה וביכולתו אלא שלפי גורמים בקבוצה בדש אף הגביר את הקצב באימונים ונראה מצוין. "ברק הוא בחור חיובי ומקצוען אמיתי", אמר גורם במועדון. "ברור שהוא מאוכזב וזה טבעי, אבל אנחנו בטוחים שהוא עוד יתרום המון לקבוצה השנה".

גם בדש עצמו נראה רגוע יותר ולסביבתו אמר שימשיך להשקיע באימונים כדי לקבל בחזרה את המקום שלו בהרכב. בצוות המקצועי מתלבטים בינו לבין אחמד עאבד כחלוץ במשחק מול הפועל תל אביב, כשייתכן בהחלט שבדש יפתח בהרכב.

ברק בדש שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
יקבל דקות? בדש/אדריאן הרבשטיין

לעומת בדש, בקבוצה ממשיכים להיות חסרי שביעות רצון מאחמד סבע, וכפי שפורסם ביום ראשון בוואלה! ספורט, במועדון החליטו לשחרר את השחקן, שכבר הבין בעצמו כי הוא אינו ימשיך בקבוצה. בשלב זה לא ברור לאן סבע יעזוב, כשבין היתר בקבוצה יציעו אותו להפועל עכו, בני סכנין וקבוצות נוספות.

בסכנין דווקא התעניינו באפשרות להביא את סבע. בהנהלת הקבוצה רוצים אותו שם אלא שהמשכורת הגבוהה של השחקן תהווה מכשול, ונראה שסבע יצטרך להחליט אם הוא מוותר על סכום כסף רציני או שמא מתעקש להישאר גם במחיר ישיבה ביציע בקרית שמונה. עוד קבוצה שעוקבת אחר ההתפתחויות היא בני לוד, שמאוד מעוניינת להחזיר את סבע לשורותיה. בקבוצה מהלאומית מאמינים שחזרה של סבע תקדם מאוד את האפשרות של לוד לעלות לליגת העל העונה, אך גם כאן יצטרך החלוץ לוותר על סכום כסף נכבד.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אחמד סבע עירוני קרית שמונה (גם בגודל פוסטר). אדריאן הרבשטיין
זה עשוי להיגמר בלאומית. סבע/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully