וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: רפואה מונה למאמן חלוצים, משיח עוזר מאמן

27.11.2013 / 22:45

מאמן הנוער חובר לצוות המקצועי במועדון. גם הקשר בפנים. לוזון הקרין קלטות של ברצלונה: "מעכשיו נשחק 2:4:4"

one

מכבי פתח תקוה השלימה הערב (רביעי) את סגל הצוות המקצועי שלה, כשהחליטה למנות את קובי רפואה למאמן החלוצים שלה. רפואה היה אמור להיות עוזר המאמן של ייטב לוזון, אך סירב, ובסופו של דבר יהיה אחראי על התקופה של החלוצים שלו. בנוסף, אסי משיח אמור להיות עוזר המאמן. הפרטים הטכניים כבר נסגרו, ונראה שהשחקן שכבר שיחק במדי הקבוצה ייקח את השרביט כבר באימון הקרוב.

המאמן ייטב לוזון נכנס לתפקיד רק שלשום, אבל נראה כי הוא מגיע דרוך לקראת המבחן הראשון שלו בווסרמיל. לוזון ערך אסיפה ראשונה עם השחקנים בה הקרין קלטת של משחק בין ברצלונה לליברפול. האסיפה עסקה בקווי הארבע ובעמידה הטקטית על המגרש. רונאלדיניו שכיכב אז במדי ברצלונה היווה חלק מהאסיפה. "מעכשיו נשחק 2:4:4, עד סוף העונה, לא משנה נגד מי משחקים", הבהיר המאמן בתחילת דבריו. חלק מהשחקנים אמרו בסיום האימון: "היינו רגילים לשלוש שיטות: פעם 4:3:3, פעם 4:5:1 ופעם 4:4:2. מעכשיו נשחק בשיטה אחת וזה יכול רק לעזור לנו".

ייטב לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הולך על שיטה אחת. ייטב לוזון/ברני ארדוב

הבלם ניצן דמארי והקשר מרואן קבהא צפויים לחזור לסגל לקראת המשחק בבאר שבע. עומר גולן ערך אימון חלקי ועדיין בספק למשחק. דני פרדה וניל אברבנל ערכו אתמול בדיקה ולא התאמנו. במועדון ביקשו לשים סוף למחאת האוהדים נגד ההתנהלות ומינוי ייטב לוזון. "מעכשיו לא נעסוק בזה יותר", הבהירו. כפי שפורסם שלשום, מורד מגמאדוב הוצע לייטב לוזון, אך לא צפוי לשמש כעוזרו. "בכל מקרה נצרף אדם נוסף, אבל ייטב יישאר המאמן הראשי", הבהירו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully