וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אווירת החג בכל בית

27.11.2013 / 17:00

חג ההודיה: דטרויט וגרין ביי במאבק על ה-NFC צפון (ה', 19:30, FOX). דאלאס (מול אוקלנד), רוצה את ה-NFC מזרח (23:30). בולטימור ופיטסבורג בקרב על ה-AFC צפון (ו', 3:30)

אחד הלילות המהנים ביותר בכל עונת פוטבול הוא זה של חג ההודיה. כמיטב המסורת, גם השנה ייפתחו בערב החג שלושה משחקים את המחזור ה-13 ב-NFL. כמו תמיד, החגיגה תצא לדרך בדטרויט, שם הליונס הנואשים חייבים ניצחון על גרין ביי הפצועה. משם עוברים לדאלאס, שמחכה לאוקלנד והערב המרתק יגיע לסיומו עם קרב ענק וקריטי ב-AFC צפון בין בולטימור האלופה ליריבה השנואה פיטסבורג.

קלווין ג'ונסון שחקן דטרויט ליונס. Paul Sancya, AP
הולך להיות שמח. קלווין ג'ונסון מוכן לחג/AP, Paul Sancya

דטרויט (5:6) - גרין ביי (5:1:5), חמישי, 19:30, FOX

חגיגת חג ההודיה יוצאת לדרך בעיר המכוניות באופן קבוע מאז פוסט מלחמת העולם השנייה ב-1945, אולם עבור הליונס לא מדובר בשנים האחרונות באירוע משמח במיוחד והם הפסידו תשעה משחקי בית רצופים בחג. הניצחון האחרון היה ב-2003, על גרין ביי, שמאז כבר ניצחה בדטרויט שלוש פעמים במשחק חג ההודיה. האריות מגיעים מאוד מתוסכלים, אחרי שכבר ראו איך הם לוקחים את ה-NFC צפון, רק כדי לספוג הפסדים כואבים עד מביכים בפיטסבורג ובבית מול טמפה ביי וכעת הם חייבים לחזור לעצמם. הפאקרס החזירו לעניינים את מאט פלין והוא מיד הוביל קאמבק לתיקו מול מינסוטה, מה שאולי הציל את העונה של גרין ביי. ארון רוג'רס עדיין לא כשיר ובלעדיו גרין ביי לא ניצחה בכל ארבעת המשחקים שלה. היא גברה העונה 9:22 בלמבו פילד על הליונס ולמעשה, הפסידה לדטרויט רק פעם אחת ב-16 המפגשים האחרונים.

ההימור: בלי רוג'רס, זה גדול על הפאקרס. דטרויט חוזרת לנצח, בכל המובנים

דאלאס (5:6) - אוקלנד (7:4), חמישי, 23:30

משחקי החוץ קשים מאוד לקאובויס, אבל בג'רילנד הכול נראה הרבה יותר טוב וההפסד היחיד בחמישה משחקים היה ה-51:48 המשוגע מול דנבר. מעבר לכך, דאלאס חזרה משבוע החופש היישר לניצחון קריטי במיוחד בניו יורק על הג'איינטס ואם היא לא תעשה יותר מדי שטויות, ה-NFC מזרח יכול להיות שלה. הריידרס ומאט מגלוין חזרו למציאות ואחרי הניצחון ביוסטון הפסידו בבית לטנסי. אוקלנד הרחק מאחור ב-AFC מערב וחושבת על הדראפט והלאה. הקאובויס הצטרפו למסורת החג אחרי איחוד הליגות ב-1970 ומאז המאזן שלהם עומד על 15:1:28. המאזן של אוקלנד בחג ההודיה: 3:3.

ההימור: הרבה יותר חשוב לדאלאס ובבית היא מנצחת

בולטימור (6:5) - פיטסבורג (6:5), שישי, 3:30

איזו דרך נהדרת לסגור איתה ערב ארוך של פוטבול. האלופה בקרב על חייה מול היריבה הגדולה ביותר שלה, שתיהן באותו מאזן. המנצחת תיצמד לסינסינטי ותלחיץ את הבנגאלס, המפסידה כנראה תישאר מחוץ למירוץ לפלייאוף. הסטילרס ניצחו במשחק הביתי שלהם 16:19 וכעת בבולטימור מחפשים נקמה. הרייבנס מגיעים אחרי תצוגה הגנתית נאה וניצחון על הג'טס, פיטסבורג כבר עם רצף של שלושה ניצחונות וגם ההגנה שלה נראית הרבה יותר טוב לאחרונה. המאזן ההיסטורי בין הקבוצות עומד על 15:20 לסטילרס, שניצחו בבולטימור בעונה שעברה. בחג ההודיה לעומת זאת, פיטסבורג עם מאזן 4:2 וזה יהיה המשחק הראשון של הקבוצה מעיר הפלדה בחג מאז 1998. בולטימור שיחקה בו רק פעם אחת, כאשר ניצחה את ה"הארבול 1" מול סן פרנסיסקו לפני שנתיים.

ההימור: הקרב הזה יכול ללכת לכל כיוון. נלך עם המארחת. בולטימור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully