וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: רביד גזל ייעדר כחודש מהמגרשים

26.11.2013 / 17:45

הקשר שנפצע במחזור החולף עבר צילום והתברר כי הוא סובל מקרע קטן בשריר התאומים. באסם גנאים צפוי להחליפו בשבת

one

בבני סכנין ממשיכים את ההצלחה שלהם מפתיחת העונה ובקבוצה יש אווירה חיובית מאוד אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה במחזור החולף. אולם היום (שלישי) קיבלה הקבוצה בשורות פחות טובות. רביד גזל, הקשר שנפצע במשחק מול המלאבסים, צפוי להיעדר בחודש הקרוב.

זאת לאחר שבצילום שערך התברר שהוא סובל מקרע קטן בשריר התאומים. גזל, שנמצא בתקופה מצוינת, יחסר מאוד למועדון ומרקו בלבול יצטרך למצוא לו תחליף כאשר בסאם גנאים וסאני הספרדי המועמדים הרלוונטים לאייש את מקומו בקישור. אגב, סאני עצמו מאוכזב מאוד ואם יתברר שגם כאשר גזל פצוע, הספרדי לא מקבל מקום, הוא צפוי לבקש הבהרות ואולי אף לעזוב את המועדון בינואר.

גידי קניוק שחקן מכבי פתח תקוה לפני רביד גזל שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
נפצע בתקופה טובה מאוד. רביד גזל, משמאל/ברני ארדוב

מי שעוד מחכה למקומו בהרכב הוא מור שושן. הבלם שחוזר מפציעה, עדיין לא פתח בהרכב אך הוא בהחלט בתוכניות של המאמן מרקו בלבול שעדיין מתלבט לגבי ההרכב מול הפועל חיפה. שושן עשוי לפתוח, אך ככל הנראה יהיו אלה שוב עלא אבו סלאח ואברהם פאס שיפתחו במרכז ההגנה, בעוד שהמאמן מתלבט גם אם לפתוח עם קישור אחורי מעובה או שמא להמשיך עם הקו ההתקפי שהתחיל מול מכבי פתח תקווה וכלל את מוחמד גדיר, מוחמד כליבאת, כריסטיאן הידאלגו ופיראס מוגרבי.

אגב, בסכנין מתכוונים לפנות להתאחדות לכדורגל בימים הקרובים ולבקש שהשער השני במשחק מול פתח תקווה ייחשב לזכותו של כליבאת ולא כשער עצמי. אם אכן ההתאחדות תאשר את העניין, כליבאת יהפוך להיות מלך השערים הזמני של ליגת העל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully