וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "בסופו של דבר הקבוצה תתקע יתד בליגת העל"

26.11.2013 / 13:31

מאמנה החדש של מכבי אחי נצרת הוצג במסיבת עיתונאים. ראש העיר עלי סלאם: "אחי נצרת תהיה הקבוצה הגדולה במגזר

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יאיר דניאל

טל בנין הוצג היום (שלישי) כמאמנה החדש של מכבי אחי נצרת לאחר שחתם שלשום במדי הקבוצה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. בנין מצטרף לקבוצה שמדורגת במקום השביעי בליגה הלאומית, לאחר שהמאמן סמיר עיסא שפתח את העונה בקבוצה התפטר.

"מדברים פה על פרויקט ארוך טווח עם אנשים עניינים שאפשר למצוא איתם שפה משותפת ורוצים לבנות בעיר הכי גדולה במגזר הערבי פרויקט עם בסיס איתן ובסופו של דבר הקבוצה תתקע יתד בליגת העל לאורך שנים", פתח בנין את דבריו, "ראיתי בזה כבוד גדול, נאמר לי שראש העיר תומך ושכולם ביחד הולכים למשימה אז לא היססתי לרגע. שיתוף הפעולה והעובדה שאני נמצא כאן אומרת לכולם שבנצרת תהיה קבוצת כדורגל ושהיא רוצה לקחת את עצמה ברצינות בתחום הספורט".

עוד הוסיף מאמן מכבי נתניה והפועל חיפה בעבר: "יש לי משימה מאוד קשה, קל לדבר, אבל מאוד קשה לעשות. לשנות הרגלים, להכניס את נושא המקצועיות וההתנהלות לחיי היום יום של הספורטאים, ואני מוכן לקחת את המשימה הזאת על עצמי, זה מאוד יכול להתאים לי ושיתוף הפעולה הזה אני מאמין יימשך לאורך זמן רב".

על המטרות של הקבוצה אמר בנין: "במימד הספורטיבי אתם מכירים את הליגה השנייה, הכל ייתכן. יש קבוצה אחת מעל הליגה, וכל היתר שוות ברמתן. המגמה היא ליצור תשתית רחבה של שחקני בית ושחקנים שישארו במסגרת גם אחרי זה, שלא נרד מהר מאוד. הרצון הוא שנתבסס כמו שצריך כדי שלא תהיה תחלופה גבוהה. הרצון הוא להתקדם בצורה הכי טובה ותוך כדי בנייה לנסות לזכות בדברים ספורטיביים. אני תחרותי והשחקנים שלי רעבים ותחרותיים".

המאמן נשאל האם העובדה שהוא יורד לליגה השנייה לאחר שאימן בליגת העל לא מהווה פחיתות כבוד עבורו: "אין לי שיגעון גדלות. הרצון שלי היה במועדון למשך 10 שנים ולצמוח איתו. אם יהיו ככה הדברים, אז הרצון שלי יהיה להיות במקום אחר לזמן רב. כל הזמן שאני יהנה פה, ויהיה לי את הרצון הזה כמו שאתם שומעים, זה ללכת לטווח הרחוק ולבנות מועדון כדורגל, אני אהיה בנצרת".

טל בנין מאמן מכבי אחי נצרת עם עלי סלאם ראש העיר. אדריאן הרבשטיין
טל בנין: "רוצים לבנות בעיר הכי גדולה במגזר הערבי פרויקט ארוך טווח"/אדריאן הרבשטיין

מי שפתח את מסיבת העיתונאים הוא ראש העיר עלי סלאם, שעם בחירתו לתפקיד הבטיח לחזק את הקבוצה מאוד: "בשמי ובשמי תושבי נצרת אני רוצה לברך את המאמן שיש לו כבוד אישי ממני, טל בנין, זה כבוד בשביל אחי נצרת, נצרת וכל המגזר הערבי. קבוצת אחי נצרת היא הקבוצה הראשונה במגזר הערבי, והיא צריכה להיות המובילה במגזר הערבי וגם במדינה. אנחנו מבטיחים שבשנה הבאה שאחי נצרת תהיה במקום המתאים לה, בליגת העל. יהיה תקציבים, מאיפה להביא תרומות, וביחד אחי נצרת תהיה בליגת העל".

היו"ר פאיז שרקוואי הוסיף: "ראש העיר תמך בנו לאורך השנים והיה איתנו בכל הצמתים הכי קשה שהקבוצה הייתה. היום כראש העיר התמיכה רק תלך ותגדל כדי שהקבוצה תלך בדרכים הכי טובות שאנחנו רוצים להתוות לה. אנחנו כבר שנים בליגה הלאומית, ומזה שנה וחצי שאני עומד בראש הקבוצה שמנו לעצמנו מטרה להפוך את אחי נצרת למועדון מוביל בכדורגל הישראלי ואם אפשר להגיע בטווח הרחוק להיות מוכרים בסביבה ובעולם. ישבנו עם טל בנין במספר רב של פגישות ולא דיברנו על כסף, רצינו להכיר אותו והוא רצה להכיר אותנו. רצינו לראות באיזה אישיות מדובר ואם הוא יכול לקחת את הפרויקט של אחי נצרת לפרויקט הזה טל התאים כמו כפפה ליד".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully