וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הדגיש בבולדין

26.11.2013 / 8:48

משחק מצוין של אנקואן בולדין, שתפס לצמד טאצ'דאונים, קטע שני הפסדים והוביל את סן פרנסיסקו ל-6:27 חשוב בוושינגטון

וושינגטון (8:3) - סן פרנסיסקו (4:7) 27:6

אחרי שני הפסדים רצופים ולאור הדהירה קדימה של אריזונה, הניינרס הגיעו לבירה כשהם יודעים שנפילה נוספת תכניס אותם לצרות רציניות. הפעם, ההגנה שלהם ידעה להתעלות ועצרה לחלוטין את התקפת הרדסקינס, בדרך לניצחון קריטי. ההתקפה לעומת זאת, אומנם נהנתה מיום מצוין של אנקואן בולדין, אבל עדיין זקוקה להרבה ליטוש כדי שהקבוצה תבקר שוב במחוזות אליהם הגיעה בעונה שעברה.

בולדין תפס כדור גדול מעל ראש של מגן ברבע הראשון ובהמשך גם השיג טאצ'דאון של 19 יארד. עד למחצית, פיל דוסון כבש שער שדה, אבל קיי פורבאת' ענה בשניים משלו ושתי ההתקפות התקועות סיפקו 6:10 לאורחים.

אנקואן בולדין סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Evan Vucci, AP
ניצחון חשוב מאוד. בולדין בדרך לאנדזון/AP, Evan Vucci

ברבע השלישי המשחק הוכרע, כאשר בולדין תפס עוד טאצ'דאון, הפעם ממסירה יפה תוך כדי תנועה של קולין קפרניק ולקראת סיום הרבע גם ורנון דייויס נכנס לפנקס עם טאצ'דאון אווירי מיארד בודד. ברבע האחרון, דוסון הגדיל עוד קצת את התוצאה והגנת הניינרס המשיכה במסע ההתעללות שלה ברוברט גריפין השלישי, שחטף ארבעה סאקים (שניים של אלדון סמית' ושניים של אחמד ברוקס) ועוד שלל מכות וחבטות (כולל בעיטה לאשכים), כאשר הקוורטרבק לא מצליח לייצר שום דבר גם בעזרת הרגליים.

קפרניק סיים עם 235 יארד ושלושער ללא איבודים. בולדין תפס ל-94 יארד, פרנק גור נעלם עם 31 יארד בריצה בלבד. RG3 מסר 127 יארד. 48 לפייר גרסון, שהיה התופס המוביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully