וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "צריכים להחשיב את המאמן. מי שלא, יישב בצד"

25.11.2013 / 22:51

מאמן מכבי תל אביב על התקריות עם בלו ורייס בניצחון על אילת. פניני: "חייכתי על המגרש, זה לא קרה הרבה לאחרונה". אוחיון: "כוח ההרתעה יחזור עם הנצחונות, פניני שחקן אדיר". במכבי בודקים עימות בין שחורציאניטיס ואחד השופטים

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב הלחוצה גברה הערב (שני) 79:83 בקושי על הפועל אילת והצליחה לסדר לעצמה לפחות כמה ימים של שקט, על רקע השמועות העקשניות על מעמדו המעורער של דיוויד בלאט. אחרי שני ההפסדים הרצופים להפועל תל אביב וקוצ'ה לבוראל, הצהובים שוב התקשו אך נהנו מהתעלות נדירה של גיא פניני, שצלף 22 נקודות.

לאורך המשחק הלחץ היה ניכר על בלאט ושחקניו: במהלך המשחק התעמת המאמן עם דייויד בלו וטייריס רייס. עימות נוסף שנרשם היה חילופי דברים בין סופוקליס שחורציאניטיס ואחד משופטי המשחק, תקרית אותה בודקים בשורות סגנית האלופה. במכבי טוענים כי נאמרה אמירה קשה מצד אחד השופטים כלפי סופו.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. קובי אליהו
כמה רגעים של חסד. בלאט/קובי אליהו

דיוויד בלאט אמר בסיום: "היינו צריכים את הניצחון הזה, אין ספק. כדי לעשות את מה שגיא עשה הוא צריך לשחקן, וזה כמובן עליי. כל הכבוד לו. הרבה מהאיבודים היו איבודי לחץ, היה עלינו לחץ. לגבי הריבאונד, זה נושא אחר. אנחנו עובדים לא בהצלחה על התחום הזה, כי זו בהחלט בעיה. עשינו 83 נקודות ו-19 אסיסטים, דווקא סטטיסטית למי שבאמת מעמיק בדעתו לגבי מה שחשוב במשחק, כדי להיות קבוצת ריבאונד טובה צריכים ריבאונדרים טובים. שון ג'יימס לא אותו דבר כמו בעונה שעברה. באופן כללי, אנחנו לא קבוצה של ריבאונד".

לגבי התקריות עם דיוויד בלו וטייריס רייס אמר המאמן: "שחקן צריך להחשיב את המאמן, ואם לא, הוא צריך לשבת בצד. אני אוהב את בלו, הוא עזר לנו לנצח אבל כשצריך לשים מישהו בצד עושים את זה. טייריס רייס? מצאתי אמון באנשים אחרים שעשו את העבודה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
גיא פניני, סופוקליס שחורציאניטיס שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
התעלה בדיוק בזמן. פניני/קובי אליהו

גיא פניני: "התגעגעתי לזה, בהתחלה היינו קפואים"

גיא פניני, שסיפק את אחד ממשחקיו הטובים בקריירה עם 22 נקודות והציל את הצהובים פעם אחר פעם, אמר בסיום: "על המגרש חייכתי היום וזה באמת לא היה הרבה זמן. אני שמח קודם כל שהקבוצה ניצחה במצב כזה של משבר, והיינו במשבר. לא יצאנו ממנו עדיין כי אנחנו צריכים המשכיות. אני שמח שסוף סוף נכנסתי טוב למשחק, מקווה שמשהו ישתחרר עכשיו. רציתי את ההזדמנות הזאת, האמת שעבדתי קשה בכל יום, ולא עשיתי פרצופים. אני שמח שבסוף זה משתלם, אם זה לא ימשיך זה לא שווה כלום. מאוד קל להגיד שמה שהשפיע עליי זו התקרית בדרבי. הייתה לי תקופה קשה, ולאט לאט יצאתי ממנה. יש הרבה עליות וירידות, אי אפשר לייחס את העונה למה שהיה בעונה שעברה. אעשה מה שבשליטתי, בניגוד לאנשים שרושמים שאני לא עובד, אני עובד קשה בכל יום".

במסיבת העיתונאים הוסיף הקפטן לשעבר: "זו הרגשה מצוינת, כיף לעלות למגרש, כיף לשחק טוב, זה הדבר שאנחנו הכי אוהבים בעולם. התגעגעתי לזה ואני מקווה שזה ימשיך. הייתי מחוץ לרוטציה בתקופה האחרונה, התאמנתי קשה וידעתי שההזדמנות תגיע , אני שמח שהיא הגיעה ולקחתי אותה בשתי ידיים. היינו במצב באמת לא נעים בשבוע האחרון, ראיתם שבתחילת המשחק היה המון לחץ ואנשים היו קפואים, שחקנים שמגיעים מחוץ למכבי ומגיעים למערכת לא רגילים ללחץ הזה, אבל ראינו קבוצה לוחמת עם אנרגיה". על ההפסד ביום חמישי האחרון, במשחק בו לא שותפו ילידי ישראל כלל, אמר פניני: "אשקר אם אגיד שלא היתה יכולה לעזור קצת אווירה של "טירוף" מהישראלים, היתה אווירה של לחץ ואני חושב שזה כן יכול היה להעלות את רמת האנרגיה".

יוגב אוחיון, מהבולטים בשורות הצהובים במחצית השניה: "היה חשוב לנו לצאת מהשבוע הלא קל שעבר עלינו. תמיד טוב לנצח. עבדנו קשה ביומיים האחרונים. אין לי תשובה למה שקורה בריבאונד התקפה, קבוצות לא יכולות לחגוג עלינו ככה. דברים כאלה לא יכולים לקרות. ברחנו פעמיים ל-8 הפרש והם חזרו בתוך חצי דקה, אנחנו צריכים לסגור משחקים כאלה. כוח ההתרעה צריך לחזור, והוא יחזור עם הנצחונות". על היכולת המצוינת של פניני אמר אוחיון: "אין כיף גדול יותר מלראות את פניני משחק ככה. הוא שחקן אדיר, הוא יכול לתרום לנו והוא הראה את זה, הוא שחקן מפתח במיוחד בליגה הישראלית ואני יותר משמח עבורו שהוא חזר בגדול".

מאמן הפועל אילת עודד קטש. קובי אליהו
מאוכזב, ובצדק. קטש/קובי אליהו

עודד קטש: "מישהו לא רוצה את אלישי כדיר?"

המאמן המפסיד עודד קטש אמר בסיום: "פספסנו. התחלנו מצוין, שיחקנו כדורסל טוב בהתקפה, מהרגע שהם התחילו ללחוץ אותנו קצת יצאנו מהמקומות שאנחנו רוצים להיות בהם וגם היינו קצת רכים הגנתית פתאום. נתנו ליי-אפים קלים. נצטרך ללמוד להיות קצת יותר יעילים. אין לי בעיה עם שחקנים שזורקים ומפספסים. אני מרגיש קצת תסכול, בהרבה דקות לא הצלחתי לשלוט בשחקנים בגלל הלחץ שלהם, בגלל שלא היינו מספיק אגרסיבים, ומזה נצטרך ללמוד".

"אני מאוכזב כי יש תחושה של פספוס, יכולנו לנצח את המשחק הזה", הוסיף המאמן. "אין ספק ששלושה הפסדים בתחילת העונה יוצר סוג של משבר במכבי. על האפשרות לשאול מהפועל ירושלים את אלישי כדיר אמר קטש: "יש מישהו שלא רוצה את כדיר?".

אפיק ניסים, שהיה חלש מאוד עם 2 מ-12 מהשדה: "היה משחק טוב ברמה גבוהה ואווירה טובה, במחצית הראשונה שיחקנו טוב ופגענו בהם, בחצי השני הם באו הרבה יותר אגרסיביים. לא היה חסר המון כדי שננצח. באנו מוכנים ובסוף זה התפקשש".

שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. קובי אליהו
התפקשש בסוף. ניסים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully