וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילת תהפוך לעיר תיירות ספורט בינלאומית

25.11.2013 / 14:37

50 מיליון שקלים יושקעו בעיר הדרומית במטרה להציב אותה בשורה אחת עם ערי ספורט בינלאומיות אחרות בעולם

שרת התרבות והספורט לימור לבנת והשר לפיתוח הנגב והגליל, סילבן שלום, גיבשו יוזמה לפיה העיר אילת תהפוך לעיר תיירות ספורט בינלאומית. באילת כבר התקיימו אירועי ספורט בינלאומיים מכובדים כמו אליפות אירופה בטריאתלון וגביע אירופה בשחיה במים פתוחים. בנוסף, מתקיימים באילת מדי שנה תחרות איש הברזל "ישראמן" ומשחקי אילת הבינלאומיים לענפי ספורט לא אולימפיים. בעבר אירחה העיר את טורניר גביע הפדרציה לנשים בטניס. אירועים מהסוג הזה תרמו מאוד לתדמית של אילת ולשיווקם של אירועי ספורט נוספים במקום.

לפי היוזמה של לבנת ושלום, תוקם באילת קרית ספורט בינלאומית בעלות של למעלה מ-50 מיליון שקלים. במסגרת ההחלטה הזו, יוקמו בעיר תשתיות ומתקנים מהמתקדמים בעולם, שיאפשרו לאילת לארח תחרויות בינלאומיות ואירועי ספורט מובילים ובכך להגדיל את מספר התיירים המבקרים בעיר. מהלך זה צפוי להציב את אילת בשורה אחת עם ערי ספורט בינלאומיות נוספות בעולם.

השר שלום מסר: "הקמת קריית הספורט הבינלאומית בעיר אילת תחזק ותמנף את יתרונותיה התיירותיים של העיר ותתרום ליצירת מקומות תעסוקה נוספים ולהאצת הפיתוח התיירותי-כלכלי באזור. לאירועי ספורט בינלאומיים יש פוטנציאל תיירותי גדול. החלטת הממשלה שהובלתי תביא להשקעה בתשתיות המתאימות ותמיכה באירועי ספורט בינלאומיים אשר יאפשרו לעיר אילת לבצע קפיצת מדרגה בתחום".

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully