וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 ספורטאים ייצגו את ישראל במשחקי החורף האולימפיים

25.11.2013 / 11:57

מנהלת הספורט ההישגי העבירה להנהלת הוועד האולימפי את המלצתה לשגר לסוצ'י 5 ספורטאים: 4 מחליקים וגולש סקי אלפיני

מנהלת הספורט ההישגי בראשותו של אלכס מילר החליטה להמליץ בפני הנהלת הוועד האולימפי על שליחתם של 5 ספורטאים שייצגו את ישראל במשחקי החורף האולימפיים, שייצאו לדרך ב-7 לפברואר 2014 בסוצ'י שברוסיה. ההחלטה הסופית על הרכב המשלחת תתקבל אחרי ישיבתה של נהנלת הוועד ב-15 לדצמבר, אם כי די ברור שיקבלו שם את ההמלצה של המנהלת.

חמישה ספורטאים אמורים לייצג את ישראל במשחקי החורף האולימפיים. כולם יערכו את הופעת הבכורה האולימפית שלהם. ולדיסלב בייקנוב ייצג את המדינה בריצה על הקרח במסלולים קצרים, והוא קבע את הקריטריון האולימפי אחרי שסיים במקום ה-14 במקצה ל-500 מטרים בתחרות גביע העולם שהתקיימה לפני שבועיים בקולומנה שברוסיה. הצפי להישג מקסימלי של בייקנוב בסוצ'י הוא מיקום בין 8 ל-12.

שלושה ספורטאים ייצגו את ישראל בהחלקה אומנותית על הקרח. הצמד יכלול את ייבגני קרסנופולסקי ואנדראה דוידוביץ'. קרסנופולסקי, שעלה לישראל מאוקראינה ומתגורר כיום בארצות הברית מתחרה השנה לראשונה עם זוגתו החדשה, יהודיה אמריקאית בת 16. השניים מתחרים בקטגוריית הזוגות (ספורטיבי) והם הבטיחו את מקומם בסוצ'י אחרי שסיימו במקום העשירי בתחרות מסבב גביע העולם בגרמניה. מחליק נוסף שיתחרה בשם ישראל הוא אלכסיי ביצ'נקו, שיתחרה בסולו לגברים והצפי להישג מקסימלי שלו הוא מיקום בין 15 ל-20.

מי שישלים את תמונת המשלחת הישראלית לסוצ'י הוא גולש הסקי וירג'יל ואן דה פוט, יהודי בלגי בן 18 וחצי שיתחרה בסלאלום וג'יאנט סלאלום והצפי להישג מקסימלי שלו הוא התברגות בשליש העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully