וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: עומר אלמוג ואדווה כהן אלופי ישראל בריצת כביש

24.11.2013 / 10:58

אלמוג ניצח בצורה ברורה את המירוץ ל-5 ק"מ, ואילו כהן שסיימה שנייה, זכתה באליפות ישראל בגלל שגבריצאדיק שניצחה אינה אזרחית ישראל. עלמיה וטקה ניצחו בריצה ל-10 ק"מ

למעלה מ-4,000 משתתפים זינקו בסוף השבוע במקצים השונים של מירוץ עלם חולון בחסותה על עמותת עלם שגייסה במירוץ כספים עבור פעילותה לבני נוער בסיכון. בריצת הנערות ל-3 ק"מ הייתה זו רחל גבריצאדיק מהאגודה החדשה אתלטי דרום הסמטה תל-אביב שחצתה ראשונה את קו הגמר בתוצאה 11:13 דק'. העובדה שגבריצאדיק אינה אזרחית ישראל מנעה ממנה לזכות בתואר האליפות שנפל בחלקה של אדווה כהן מהסוללים ירושלים שקבעה 11:16 דק', שיפרה את שיאה מהשנה שעברה ב-46 שניות ושידרגה את מדליית הארד מ-2012 לזהב השנה. 2 שניות בלבד אחרי כהן, נועה חייט ממכבי חיפה סיימה עם תואר סגנית אלופת ישראל, לפני אלה יפתחאל ממכבי כיוונים באר שבע שקבעה 11:47 דקות.

בין הבנים, בריצה ל-5 ק"מ, היה זה עומר אלמוג ממכבי תל אביב שחצה ראשון את קו הגמר בתוצאה 15:41 דקות. אלמוג שסיים בשנה שעברה במקום הרביעי, לא הותיר ליריביו סיכוי של ממש כשהוביל בכל מהלך הריצה בהפרש ברור. טעות אנוש של רוכב האופנוע המוביל, אשר "גרר" את אלמוג לעיקוף מיותר, גרמה לו לסיים בתוצאה שאכזבה אותו. "רציתי ויכולתי לסיים בתוצאה טובה בהרבה אלמלא האופנוע שהוביל אותי טעה. אחרי שהובלתי בהפרש גדול, קלטתי לפתע שההפרש צומצם משמעותית, זאת לאחר שלא ראיתי את יריביי במרבית שלבי הריצה. רק לאחר מכן הבנתי שהם רצו 5 ק"מ ואני יותר. הכי חשוב זה שלא איבדתי בגלל הטעות הזו את התואר", סיכם אלמוג. חבריו לאגודה, דוד טאייצ'ו ובני אלהין סיימו במקומות 2 ו-3 בהתאמה, אחרי מאבק מרתק בין השניים ב-200 המטרים האחרונים. טאייצ'ו שקבע 15:57 דק', הקדים ב-2 שניות את אלהין.

איימרו עלמיה השלים שבוע של ניצחונות. אחרי שניצח במירוץ אייל ל-15 ק"מ בשבוע שעבר ברמת השרון, עשה זאת הרץ המוכשר מהפועל אורן השרון גם בריצה ל-10 ק"מ בתוצאה 30:30 דק'. גם הפעם, כמו ברמת השרון, עלמיה הקדים את ימר גטהון ממכבי תל אביב שסיים שני בזמן של 30:46 דק'. השניים היו רמה אחת מעל יתר יריביהם. ליאור סיסאי ברהנו שסיים שלישי, קבע 36:13 דק'. גם בין הנשים שתי הראשונות לחצות את קו הגמר שיחזרו את הריצה מרמת השרון. אזאוונט טקה ממכבי תל אביב (36:35 דק') שסיימה במקום ה-6 הכללי (גם בין הגברים) הקדימה את סווטלנה בחמנד ממכבי ראשון לציון (37:14) שסיימה במקום ה-9 הכללי. אלין וינוגרצקי מהפועל חולון סיימה שלישית בתוצאה 39:33.

את האירוע כיבדו בנוכחותם רו"ח דורון קופמן – יו"ר איגוד האתלטיקה, מוטי ששון – ראש העיר הוותיק של חולון ונאווה ברק – נשיאת עמותת עלם, ובין הרצים היו גם ותיקי קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א – דורון ג'מצ'י ומוטי דניאל.

"סאקוני" תהיה המלבישה הרשמית של מרתון טבריה

חברת סאקוני המובילה את תחום הריצה בישראל ונותנת חסות לעשרות מרוצים ברחבי הארץ, חתמה על הסכם עם איגוד האתלטיקה, במסגרתו תהיה נותנת החסות והמלבישה הרשמית של מרתון ווינר טבריה הבינלאומי על אירועיו השונים. סכום החסות למרתון הקרוב יעמוד על כחצי מיליון ¤, וצפוי להיות דומה גם בשני המרתונים הבאים.

דורון קופמן, יו"ר איגוד האתלטיקה והוועדה המארגנת של מרתון ווינר טבריה הבינלאומי ה-37 מברך על שיתוף הפעולה החדש: "סאקוני היא מהחברות המובילות בעולם ובארץ בתחום האתלטיקה והריצה, ואנו שמחים על שיתוף הפעולה התלת-שנתי עם המותג המוביל בתחום. מרתון ווינר טבריה יהיה השנה גדול מתמיד, ובתקווה שגם יישבר בו שיא המסלול, מרתון זה, יחד עם מותג סאקוני יככבו בתקשורת האתלטיקה העולמית יחד".

יובל בראון, מנכ"ל ומבעלי סאקוני בישראל: "סאקוני היא מהחברות המובילות בעולם בתחומי הריצה והאתלטיקה. מדי שנה מלווה חברת סאקוני בישראל ותומכת בעשרות תחרויות ואירועי ריצה בישובים בכל רחבי הארץ. מרתון ווינר טבריה הינו האיכותי והמהיר בישראל, ובין המהירים בעולם, והמנצח הישראלי בו מוכתר כאלוף ישראל. בחרנו לצעוד יחד עם האיגוד, ובכך לקדם את האירוע ברמה הארצית והבינלאומית, ולהפכו להפנינג ססגוני גדול יותר".

למשתתפים באירועי ולתושבי טבריה וסביבותיה תינתן ההזדמנות ליהנות גם מחנות שתוקם ותהווה את מרכז האקספו בהפנינג הספורטיבי לרגל המרתון. בחנות ימכרו מוצרי החברה במחירים אטרקטיביים. מרתון ווינר טבריה הנו המהיר בישראל ומהמהירים בעולם, אשר שיא המסלול בו עומד על 2:07:30 ש' ונקבע במהדורה ה-35 של האירוע, בינואר 2012. לשובר שיא המסלול מובטח פרס כספי של 100 אלף דולר – מתנת ווינר, מהפרסים הגבוהים בעולם המרתון.
כחודשיים לפני הזנקת המרתון, כמות המשתתפים תחצה בימים אלו את גבול ה-2000 המכובד. הוועדה המארגנת צופה כי כמות המשתתפים בריצת המרתון בלבד תגיע בסיום ההרשמה לכ-2500 משתתפים.


אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully