וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: ניצחונות לירושלים ליונס ורמת השרון

24.11.2013 / 16:05

משחקי קדם העונה נמשכים: האריות מהבירה הביסו בחוץ 16:70 את רחובות סילברבקס, ההאמרס גברו 26:52 על פתח תקוה

משחקי קדם העונה של ליגת הפוטבול הישראלית נמשכים במלוא המרץ ובסוף השבוע החולף התקיימו שני מפגשים נוספים. ברחובות, ירושלים ליונס גילתה עליונות והביסה את הסילברבקס המקומיים 16:70. במפגש השני, רמת השרון האמרס גברה 26:52 על פתח תקוה טרופרס.

לסקירה באנגלית של משחקי המחזור מתוך אתר הליגה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
האבא יכול להיות מרוצה. יונה משען ובנו אפי/מערכת וואלה, צילום מסך

רחובות סילברבקס - ירושלים ליונס 70:16

הצגה של הקבוצה מהבירה, שנהנתה מארבעה טאצ'דאונים של הקוורטרבק הוותיק שלה, חיים שיף (סיים את המשחק עם 9 מ-15 ו-142 יארד). לצד שיף, הליונס הציגו מספר נשקים התקפיים חדשים וביניהם חבריו של הקוורטרבק מנבחרת הפלאג, כולל בנו של המאמן יונה משען, אפי. משען הצעיר פתח את המשחק עם ריצה ל-38 יארד וטאצ'דאון במהלך הראשון של האורחים ולאחר מכן תפס עוד טאצ'דאון של 20 יארד, מה שקבע 0:14 תוך שלוש דקות בלבד. עוד לפני ההפסקה, משען החזיר פאנט לאנדזון ואחריה רץ לעוד טאצ'דאון, כשהוא סוגר את הערב עם 143 יארדים כוללים. גם הגנת ירושלים עשתה את העבודה, כפתה שלושה פאמבלים והרשתה רק 33 יארד על הקרקע לרחובות.

רמת השרון האמרס - פתח תקוה טרופרס 26:52

ההאמרס מציגים קבוצה חדשה ואם ישמרו על היכולת הזו, הם גם עשויים להיאבק על האליפות. גם הטרופרס מראים שיפור העונה, אבל לא הייתה להם תשובה ליכולת של בטו גונזאלס. הקוורטרבק זרק לארבעה טאצ'דאונים, שלושה מהם לג'ונתן קוראן, שבעצמו גם הוסיף פיק סיקס. מנגד, גארט מור התחבר היטב עם שני התופסים שלו, בר רודיך (104 יארד, שני טאצ'דאונים) ודביר ארג'ואן (75 יארד וטאצ'דאון), אך זה לא הספיק, כאשר תוצאת המחצית כבר הראתה 14:36, אחרי שאדם קימה מצא את האנדזון, 16 שניות בלבד להפסקה.

  • עוד באותו נושא:
  • IFL 2013

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully