וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע-רמה"ש: "יש לנו מה להפסיד. כל הלחץ עלינו"

אלישע לוי מתכונן לנועלת הטבלה (20:50, ער' 1). ההרכב לא ישתנה, 7,000 אדומים יגיעו. אצל האורחים סייף במקום רייכרט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 5. 1:2 לרמת השרון, עוד 2 תיקו.

* מוזר לכתוב את זה אחרי שמביטים בטבלה, אבל בשני המשחקים שנערכו בין הקבוצות בווסרמיל – רמת השרון הייתה זו שניצחה.

* ניצחון בהפרש של חמישה שערים יעלה את באר שבע למקום הראשון בטבלה. אבל מצד שני, ב-5 המפגשים הקודמים נגד רמת השרון באר שבע כבשה בממוצע שער למשחק.

* ניצחון החוץ האחרון של רמת השרון היה בווסרמיל (הניצחון שהעלה אותה לפלייאוף העליון בעונה שעברה). מאז, ב-9 משחקי חוץ: נקודה אחת, שמונה הפסדים ומאזן שערים של 21:3.

* אם באר שבע תבקיע, זה יהיה השער ה-50 לזכותה בתקופת אלישע לוי כמאמן.

* לירן ליאני שפט 5 משחקים העונה, בכולם ניצחו קבוצות הבית.

* ליאני, אגב, עוד לא שרק לפנדל העונה – וזה הגיוני לאור הממוצע שלו בקריירה: פנדל כל 0.19 משחקים. המשחק בווסרמיל, שיהיה השישי שלו העונה, הוא זה שעל פי הממומצע יישרק בו פנדל.

לאתר דריבליסט

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע חוגג. ברני ארדוב
"המשחק הקרוב הוא מוקש, בטח מבחינה מנטלית". אלישע לוי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

אחרי הניצחון על מכבי תל אביב והתבוסה על בני סכנין בדוחה, בהפועל באר שבע מקווים להמשיך את קצב צבירת הנקודות משני המחזורים האחרונים. כ-7,000 אוהדים צפויים להגיע למשחק מול רמת השרון. בשבוע הבא תארח הקבוצה את מכבי פתח תקוה החבולה, ובמועדון יודעים שניצחון הערב עשוי לתת דחיפה גדולה גם לקהל.

אלישע לוי לא מתכוון לשנות את ההרכב. בויאן מרקוביץ', בן ביטון, תומר סויסה, ניקולס פלצ'וק וגליינור פלט ימשיכו לשבת על הספסל. למרות החזרה של קובי דג'אני, היכולת הטובה של לוטם זינו במדי הקבוצה הבוגרת ובנבחרת הצעירה משאירה אותו ב-11. בקרוב מאוד יחל משא ומתן עם הקשר, כמו גם עם דובב גבאי וסיראז' נאסר, שמסיימים חוזה בתום העונה הבאה. בשורה טובה הגיעה מכיוונו של אוסטין אג'ידה, שהמועדון מתכוון למשש את האופציה עליו ולהשאירו עונה שלישית במועדון: בדיקת האולטרסאונד הוכיחה כי לא מדובר בפציעה שתמנע ממנו לשחק.

"המשחק הקרוב הוא מוקש, בטח מבחינה מנטלית", אמר אלישע לוי לקראת המשחק. "יש לנו מה להפסיד וכל הלחץ עלינו. רמת השרון השיגה תוצאות טובות בשני המשחקים האחרונים. איך הם ישחקו? להתגונן בוסרמיל זה לגיטימי אבל נצטרך למצוא פיתרונות אם זה יקרה. השחקנים בוגרים ומבינים שלהגיע לצמרת זה קשה וקשה עוד יותר לשמור על זה. אני מזהה אצלם את הרעב".

במועדון הכריזו על מבצע לאוהדים: מי שיקנה חולצה מקורית של הקבוצה (169 שקל) יקבל צעיף של הקבוצה במתנה בחסות חברת "דל" וישתתף בהגרלה. ביום שלישי הקרוב יקיים המועדון פעילות עם "בית הסוהר אלה". הפעילות תעסוק בכותרת : "בית הסוהר והפועל באר שבע מוציאים לאלימות כרטיס אדום". במסגרת הסיור יתקיים משחק ראווה בין הפועל באר שבע לקבוצת אסירים וכן משחק ראווה נוסף מול קבוצת סגל בית הסוהר.

הפועל ניר רמת השרון:

רמת השרון תגיע לווסרמיל עם אמונה דקיקה שעדיין אפשר להציל את העונה. השחקנים נעים בין הרצון לשמור להמשיך לנסות להציל את הקבוצה מירידה, לבין הידיעה הברורה שהדבר הכי נכון עבור הקריירה שלהם זה למצוא קבוצה אחרת בינואר. למרות זאת, אחד מהם אמר: "כל עוד אנחנו כאן, נילחם עבור המועדון. כבר היו דברים בכדורגל ואנחנו יכולים לתפוס סדרה טובה של משחקים".

על באר שבע ספציפית אמר אותו שחקן: "זה לא המשחק שהיינו רוצים עכשיו, אבל בשנה שעברה המשחק שהכניס אותנו לפלייאוף העליון היה ניצחון בוסרמיל מחזור לסיום העונה הסדירה. הזיכרונות טובים ואנחנו לא חוששים. גם לפני מכבי תל אביב ברמת גן אמרו שנקבל בתבוסה וכמעט יצאנו עם נקודה. נסתפק בתיקו, את הניצחונות נחפש במקום אחר". המאמן חיים שאבו לא תרגל הרכב, אך נראה שלא יהיו שינויים בהרכב פרט לחזרתו של קני סייף מפציעה על חשבונו של בן רייכרט המורחק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
איתמר ניצן שוער הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
כוננות ספיגה. ניצן/ברני ארדוב

יעמוד למבחן

הפועל באר שבע: אליניב ברדה

עוד לפני שהעונה הסתיימה, יש רבים שמכתירים כבר עכשיו את ברדה כהחתמת השנה בכדורגל הישראלי. שחקן ששינה לא רק פני מועדון שלם, אלא גם הכניס דפוסי התנהגות חדשים וקודים שלא היו נהוגים בו בעבר. שלושת השערים שהבקיע נגד מכבי תל אביב וסכנין מצביעים על כך שלברדה יש את כל הסיבות להפוך מ"שחקן שלוקח את כל המשחק על הכתפיים שלו", ל"שחקן שלוקח את כל המשחק על הכתפיים שלו וגם מבקיע". העובדה שברדה נמצא במומנטום טוב מבחינת הבקעה, היא בשורה חשובה לאלה שחשבו שהוא ינהיג את הקבוצה ויפזר את התחמושת לאחרים. הוא גם מבשל, גם כובש, וגם בורח מהמילה אליפות. עד מתי?

הפועל ניר רית השרון: איתמר ניצן.

האיש הכי עסוק של רמת השרון יצטרך להפגין יכולת הרבה יותר טובה ממה שהפגין עד עתה העונה בכדי שהקבוצה תחזור עם משהו מהדרום ובכלל, כדי לשמור על מקומו בשער כי בקבוצה בודקים אופציות להחתמת שוער נוסף.

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, טומיסלב פאיוביץ', וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, גל אראל, לוטם זינו, סיראז' נאסר, מאור בוזגלו, אליניב ברדה, דובב גבאי.


הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, אבי סטרול, עשהאל בן שבת, אורי שיטרית, חסן אבו זייד, תום מנשרוב, קני סייף, אפרים טאקה, יוסי שיבחון, אמיר האדזיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully