וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן מק'קאן עובר לניו יורק יאנקיז

24.11.2013 / 9:56

חיזוק משמעותי לפסים, שסיכמו עם התופס מאטלנטה על חוזה לחמש שנים, במסגרתו ישתכר כ-85 מיליון דולר עם אופציה לעונה שישית. ג'וני פראלטה בדרך לסנט לואיס

בעוד בניו יורק יאנקיז מנסים להחתים את רובינסון קאנו, הפסים ביצעו חיזוק משמעותי בעמדת התופס, כשהחתימו את בריאן מק'קאן, אחד התופסים ההתקפיים הטובים ב-MLB. מק'קאן והיאנקיז סיכמו על חוזה לחמש שנים על סך 85 מיליון דולר, עם אופציה לעונה שישית שתעמיד את החוזה על 100 מיליון דולר.

בריאן מק'קאן שחקן אטלנטה ברייבס. John Bazemore, AP
אחד התופסים ההתקפיים הטובים. מק'קאן/AP, John Bazemore

מק'קאן בן ה-29 שיחק באטלנטה בכל תשע העונות שלו בליגה, ועומד על ממוצע של 27.7 אחוזי חבטה. בעונה החולפת נטל חלק ב-102 משחקים בלבד בשל פציעה, אבל לאורך הקריירה היה אמין בסך הכול, ולמעט עונת הרוקי לא סיים אף עונה עם פחות מ-120 משחקים. עונתו הטובה ביותר הייתה 2008, אז רשם 153 חבטות ב-30.1 אחוז, 23 הומראנס ו-87 הכנסות רצים.

עוד חדשות מהליגה: השורטסטופ ג'וני פראלטה מתקרב לסנט לואיס קרדינלס. פראלטה החמיץ 50 משחקים בדטרויט בעונה החולפת עקב השעיה בגין שימוש בסמים אסורים.

טקסס החתימה על חוזה מיינורס את המגיש קולבי לואיס, ששיחק בשורותיה עד אמצע 2012, אז נפצע ולא חזר. השחקן בן ה-34 ינסה להתקבל בקבוצת המייג'ורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully