וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה תשחרר את אחמד סבע בינואר

24.11.2013 / 6:40

בקבוצה קיבלו החלטה לשחרר את החלוץ בחלון ההעברות אם תימצא קבוצה שתשלם עבור כרטיסו. ברק בדש מאוכזב ממעמדו. בקבוצה חגגו את הניצחון על בית"ר ירושלים: "סוף סוף התפוצצנו"

one

בעירוני קרית שמונה חגגו אתמול (שבת) את הניצחון הגדול על בית"ר ירושלים (1:4), אך נראה שבמועדון כבר חושבים על מועד ההעברות בינואר: לוואלה! ספורט נודע שבקבוצה כבר קיבלו החלטה אחת לגבי שחקן שישוחרר מהמועדון - אחמד סבע. בקרית שמונה החליטו להיפרד מהחלוץ, ואם תימצא קבוצה שתהיה מוכנה לשלם עבורו, הוא יעזוב את המועדון חצי עונה בלבד לאחר שהגיע אליו.

ברק בכר, מאמן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
רביעייה, והחלוצים מאוכזבים. בכר/קובי אליהו

כידוע, סבע הגיע בקיץ האחרון ממכבי נתניהתמורת כ-475 אלף שקל, אך החלוץ לא הרשים עד כה, ובמועדון קיבלו החלטה עקרונית לשחררו בינואר. בשל העובדה שהקבוצה שילמה סכום לא מבוטל עבור כרטיסו, בקרית שמונה נוטים כרגע שלא לשחררו בחינם. אתמול סבע כלל לא שותף בניצחון, ובצוות המקצועי העדיפו את נאור עבודי ויואל צחנוביץ' הצעירים על חשבונו.

עוד שחקן שמאוכזב ממעמדו ונראה עצבני בסיום המשחק הוא ברק בדש, שגם הוא לא פתח והיה החילוף האחרון במשחק. בדש, שחזר העונה מבלגיה, ציפה להיות שחקן מפתח, אך הפציעה שלו שיבשה את התוכניות וכעת השחקן מאוכזב מאוד מהיותו שחקן ספסל.

עם זאת, למרות שתי הסוגיות הללו, בקרית שמונה יכולים להרשות לעצמם לחייך, אחרי שסוף סוף סיפקה הצגה לאוהדיה והפגינה את משחקה הטוב ביותר העונה. לאורך כל השבוע בקרית שמונה טענו שמול יריבה שלא תצופף יהיה להם הרבה יותר קל, ואכן מהדקה הראשונה קרית שמונה נראתה מצוין ורשמה נצחון ענק במגרש חוץ מהקשים בארץ. תמיר כחלון, שמאז פתיחת העונה התקשה לשחזר את היכולת הטובה שלו מהעונה הקודמת, היה מהטובים במגרש וזכה למחמאות גדולות בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דרקו טאסבסקי, אדריאן רוצ'ט, עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
איזה יום נהדר. קרית שמונה חוגגת/קובי אליהו

כעת מקווים בקרית שמונה לשמור על הרצף, ולמרות שלקבוצה מצפה משחק קשה מול הפועל תל אביב - במועדון יודעים שעם יכולת כזו, אפשר יהיה לדבר חזק בצמרת. "סוף סוף התפוצצנו היום", אמר גורם במועדון, "אם קצת מזל היינו במקום השני, אתמול כולם בלטו וזה מה שחשוב".

גם הקפטן אדריאן רוצ'ט, שהיה מצוין, התייחס לניצחון החשוב: "אפשר להגיד שהתפוצצנו. באנו מוכנים ודרוכים. ידענו שבדקות ראשונות צריך להרגיע את המשחק. הכי חשוב כרגע זה לחבר שני ניצחונות. לנצח פעם בארבעה משחקים זה לא מספק את קרית שמונה.

"נגד בית"ר ניצלנו מצבים, לעומת המשחקים הקודמים שהכדור לא נכנס. אני שמח שהיום הכדור הראשון נכנס. אמרו גם על המשחק מול באר שבע שמשם נתחיל, אני מקווה שהפעם זה באמת יהיה המשחק שיוציא אותנו לדרך חדשה".

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. קובי אליהו
עכשיו אפשר לדבר על צמרת? קרית שמונה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully