וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: חשש לקרע בשריר התאומים לרביד גזל

24.11.2013 / 7:00

אם החשש יתאמת, הקשר עלול להיעדר כחודש. שביעות רצון מהחלק הקדמי, חלאיילה: "הוכחנו שיש לנו קבוצה טובה"

one

קשרה של בני סכנין רביד גזל נפצע אתמול (שבת) במשחק מול מכבי פתח תקוה (1:3) ובקבוצה חוששים שמדובר בקרע בשריר התאומים. גזל הרגיש כאב בשריר והוא יעבור צילום כשאם אכן החשש יתברר כנכון והוא סובל מקרע בתאומים הוא עלול להיעדר לתקופה של חודש עד חודש וחצי.

גידי קניוק שחקן מכבי פתח תקוה לפני רביד גזל שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
מחכה לממצאים. רביד גזל, משמאל/ברני ארדוב

מלבד הפציעה של גזל, שמחה גדולה נרשמה אתמול בחדר ההלבשה של בני סכנין לאחר הניצחון החשוב. השבועיים האחרונים היו מתוחים מאוד בסכנין וזאת לאחר מחאת האוהדים כנגד המאמן מרקו בלבול. אלא שזה ביקש משחקניו להתמקד בצד המקצועי והוכיח שהוא בנה קבוצה טובה העונה.

בלבול החליט לעלות עם חלק התקפי מעובה שכלל את כריסטיאן הידאלגו, מוחמד גדיר, פיראס מוגרבי ומוחמד כליבאת וכל הארבעה השיבו לו במשחק מצוין. אגב, בסכנין מקווים שבסופו של דבר ההתאחדות תקבע שכליבאת כבש צמד ולא תזקוף את השער כשער עצמי.

חאלד חלאיילה שלא תורגל באימון המסכם, אך פתח בהרכב התייחס לניצחון החשוב וגם למשחק הבא הצפוי מול הפועל חיפה והמאמן בעונה שעברה שלומי דורה: "אתמול כל השחקנים השקיעו ושיחקנו טוב. זה היה ניצחון מוצדק שלנו וחשוב מאוד עבורנו. אחרי מה שעברנו שנה שעברה היה חשוב להוכיח שיש לנו קבוצה טובה".

על הטענות לחוסר יציבות אמר הקפטן: "מתחילת העונה היינו יציבים. לפעמים קורה שדברים לא מתחברים ואתה מפסיד, החוכמה היא לקום אחרי תבוסה כזו כמו שקיבלנו מבאר שבע בבית ולנצח ניצחון ענק כמו שעשינו מול מכבי פתח תקוה. על המפגש מול דורה: "אני אחבק אותו ואנשק אותו לפני המשחק אבל על כר הדשא נעשה הכל כדי שהקבוצה תנצח, כל משחק בליגה הזו הוא קשה וצריך להתכונן אליו בצורה מיוחדת".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין מתפלל. ברני ארדוב
גם התפילה עזרה. חאלד חלאיילה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully