וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים לשחקני עכו: "בכל משחק אתם מארגנים לי התקף לב"

24.11.2013 / 8:04

בעכו מרוצים מהניצחון על בני יהודה. שחקנים על גורש: "איך הוא לא בנבחרת?". השוער: "יש לנו בעיה מנטלית שצריך לפתור"

one

מעטים האמינו שהפועל עכו תימצא בעמדה כל כך טובה מבחינתה אחרי עשרה מחזורים, אבל הקבוצה של יובל נעים חגגה אתמול (שבת) ניצחון 2:3 על בני יהודה שהקפיץ אותה ל-12 נקודות כשהיא עם יתרון של שבע נקודות על פני הקו האדום. לא מעט פנים עצובות היו אתמול אחרי המשחק לאחר שעכו כבר הובילה 0:3 עם שערים של ננאד מרינקוביץ', מירקו אורמוש וז'וליאנו ספדאסיו. לקראת הסיום אמיר עגייב וגיל יצחק צימקו ולולא מפגן שוערות מצוין של דודו גורש, עכו הייתה יורדת אם נקודה אחת.

מאמן הפועל עכו יובל נעים. אדריאן הרבשטיין
הודה שטעה בחילופים. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

בסיום המשחק נכנס נעים לחדר ההלבשה ושאל את השחקנים: "למה בכל משחק אתם מארגנים לי התקף לב?". נעים עצמו הודה בסיום שטעה בחילופים שביצע כשהחליט לוותר על גיא דיין שהיה מצוין ובישל שני שערים ועל ברניסלב יובאנוביץ', חילופים שהזמינו התקפות מצד בני יהודה. דיין עצמו, אגב, לא אהב את החילוף ונראה כעוס כשיצא. שחקן אחר שהביע אכזבה מכך שלא נכנס הוא סטיבן כהן שנראה עצבני כשחשב שהוא נקרא לעמדת החילופים, אבל כשגילה שיובל שבתאי הוא זה שאמור להיכנס, הוא נראה היה מתוסכל על הספסל.

מי שזכה למרבית המחמאות הוא גורש, עליו שחקנים אמרו: "הוא השוער הכי טוב בליגה בוודאות. לא ברור איך שוער כזה לא נמצא בנבחרת ישראל. בלעדיו היינו חוטפים שוויון ואולי אפילו מפסידים". למרות הניצחון, בעכו ממשיכים לפזול לכיוון חלון ההעברות בינואר וינסו להנחית חלוץ זר כאשר גם שמו של אחמד סבע שעשוי לעזוב את עירוני קרית שמונה עלה כאופציה.

גורש עצמו אמר: "כיף תמיד לקבל מחמאות, אני שמח שההצלה שלי הביאה לנו נקודות. למרות הניצחון אנחנו יוצאים ברגשות מעורבים כי יש לנו נטייה ללכת אחורה וזה חבל דווקא עם היתרון שהיה לנו. יכולנו לתת את השער הרביעי והחמישי, אבל הכי חשוב זה שלקחנו שלוש נקודות. יש לנו בעיה מנטלית וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה לנו. אנחנו צריכים לעבוד על זה ויש לנו צוות מקצועי שיודע מה לעשות".

על המשחק הבא נגד מכבי חיפה, הוסיף הקפטן: "בשבוע הבא יש לנו את מכבי חיפה וזה לא משחק פשוט. אנחנו מגיעים אחרי ניצחון שנותן לנו קצת יותר שקט, אבל זה יהיה משחק קשה מאוד. אם נשחק אגרסיבי וחזק נוכל להוציא גם שם נקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דודו גורש שוער הפועל עכו. ברני ארדוב
בקבוצה משוכנעים: "הוא השוער הכי טוב בארץ". דודו גורש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully