וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד פריז עבר לאיינג'לס, א-רוד נגד באד זליג

23.11.2013 / 3:09

בייסבול: שחקן הבסיס השלישי של סנט לואיס עובר יחד עם פרננדו סאלאס תמורת שני שחקנים. אלכס רודריגז לאחר הערעור: "ל-MLB אין כלום עלי, באד זליג שונא אותי"

עונת הטריידים ב-MLB נמשכת, כשאתמול (שישי) נרשם טרייד משמעותי בין סנט לואיס קרדינלס ללוס אנג'לס איינג'לס. דיוויד פריז, שחקן הבסיס השלישי של הקרדינלס, יעשה את הדרך לקליפורניה יחד עם המגיש פרננדו סאלאס, תמורת האאוטפילדרים פיטר ברג'ס ורנדל גריצ'וק.

פריז נחשב לפני שנתיים לאחד הטאלנטים הגדולים ושחקני העתיד של הקרדינלס, במיוחד כשזכה בתואר ה-MVP של הוורלד סירייס ב-2011, אז הוביל את הציפורים האדומות לזכייה. הוא המשיך את המומנטום ב-2012, אבל בעונה החולפת הגיעה הנפילה והקרדינלס החליטו להמשיך הלאה.

דייויד פריז שחקן סנט לואיס קרדינלס. Dilip Vishwanat, GettyImages
הקרדינלס החליטו להמשיך הלאה. פריז/GettyImages, Dilip Vishwanat

עוד פעולות בליגה: האאוטפילדר כריס יאנג חתם לעונה בניו יורק מטס, קולורדו החתימה את הריליוור הוותיק לטרוי הוקינס וזקני האליפות המגעילים של בוסטון רד סוקס עומדים למכירה פומבית. איכס.

ובינתיים, אלכס רודריגז וה-MLB מתכתשים. כזכור, א-רוד ספג בזמנו עונש הרחקה מ-211 משחקים בשל פרשיית סמים, ואם הערעור שלו, שמתקיים בימים אלה, לא יצלח הוא לא ישחק בעונת 2014. "אין לליגה הוכחות נגדי", הצהיר השחקן, "השמדנו את הקו שלהם". עורך דינו הוסיף: "יש ראיות מוצקות שהוא נקי".

ביום חמישי יצא רודריגז מהדיון כשהוא נסער. "הקומישינר באד זליג שונא אותי", הכריז, "ברור שהכול אישי פה. הוא פורש ב-2014, ולשים את הסילוק שלי כחלק מהרזומה שלו זה חתיכת פרס. הוא היה צריך לבוא לדיון ולא עשה את זה, והבורר לא פקד עליו לעשות את זה. לא אטול יותר חלק בפארסה הזו נגדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully