וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-קרית שמונה: "שחקו בסבלנות והגול יגיע"

אלי כהן הכין את שחקניו למפגש (ש', 19:30, ספ'2), בנגורה או איציק כהן בחוד. האורחת מקווה לצאת מהמשבר דווקא בטדי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* 12 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגת העל. קרית שמונה מובילה 4-5 בניצחונות, עוד 3 משחקים הסתיימו בתיקו.

* קרית שמונה מעולם לא ניצחה בטדי את בית"ר ירושלים (וגם לא בחוץ). כשבית"ר אירחה, היא ניצחה פעמיים ועוד שלושה משחקים הסתיימו בתיקו.

* קרית שמונה עם מאזן של 3-3 בשערים בחמשת המשחקים האחרונים, כשבשלושת האחרונים היא כלל לא כבשה.

* בפעם האחרונה בה קרית שמונה הגיעה לטדי, זה היה אחרי שבית"ר הפסידה בחוץ למכבי חיפה. המשחק הסתיים בהפסד 1:0 לבית"ר.

* בית"ר אוהבת לקבל את מנשה משיח במשחקים שלה. היא ניצחה ב-18 מ-36 משחקים איתו והפסידה ב-12. קרית שמונה, לעומת זאת, ניצחה רק פעם אחת בחוץ כשמשיח שפט.

נתונים: אתר דריבליסט

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
ישבור את הנאחס בטדי? ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

בקבוצה היו נסערים בעקבות השיחה הקשה שנערכה אמש בין אלי כהן לחיים רביבו ומקווים שניצחון ירגיע את הרוחות. דוד רביבו, אגב, כלל לא ידע על השיחה בין אחיו למאמן ואמר כי הוא מתרכז רק במשחק.

אלי כהן מתלבט בין טל כחילה לאופיר קריאף כקשר אחורי לצידו של שי חדד וכמו כן איציק כהן עשוי לפתוח בחוד ההתקפה על חשבונו של טטה בנגורה. במקרה כזה יצטרף סינטיהו סלליך להרכב יחד עם דוד רביבו ובריאן ז'ונס. במידה ובנגורה יפתח, סלליך יהיה על הספסל.

באימון המסכם היום אמר אלי כהן לשחקנים: "תדעו ללחוץ ולשחק אגרסיבי כאשר שחקני המרכז שדה שלהם מקבלים כדורים. כמו שלנו יש לחץ, הם חוששים מאיתנו ויסתגרו, תשחקו בסבלנות, תניעו כדור בחוכמה והגול יגיע. תגרמו לקהל לדחוף אותנו".

עירוני קרית שמונה:

מכת הפציעות פקדה את עירוני קרית שמונה. היא כוללת את דויד מנגה, משה אבוטבול, דין מימוני ואופיר מזרחי לא צפויים לשחק מחר מול בית?ר ירושלים, אך במועדון הצפוני מאמינים שהם יכולים לצאת עם נקודות מהמפגש בטדי. המאמן ברק בכר לא תרגל הרכב, אך נראה שוובה בראון יחזור ל-11 על חשבונו של עדן שמיר הצעיר. בחוד, ברק בדש או אחמד עאבד ימלאו את מקומו של מנגה.

היום בצהריים תערוך הקבוצה אימון מסכם במרכז הארץ משם ימשיכו אנשי הקבוצה לבית מלון בירושלים שם ישהו עד המשחק. למרות שבקריה לא יצאו בהצהרות, בקבוצה מורגש הלחץ לנצח את המשחק על כדי לא להיכנס למשבר של ממש. "לא פתחנו את העונה כמו שרצינו וזה לא סוד", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה. "עכשיו אנחנו צריכים להתרכז ולצאת לדרך טובה יותר. ניצחון במגרש כמו טדי ייתן הרבה ביטחון להמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
חייבים שקט. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: דוד רביבו

הפעם האחרונה בה הוא פתח הייתה במחזור הראשון. הרבה רעש יש סביב הקרדיט שהוא לא מקבל והסכסוך חיים רביבו-אלי כהן לא נותן לו יותר מדי שקט. רביבו צריך לתת מחר משחק טוב כדי להשתיק את כל הרעש. כחלק משינוי הקונספציה, רביבו או ברוכיאן צפויים לפתוח בתקופה הקרובה במשבצת עושה המשחק ורביבו יודע שאם לא יהיה טוב, מהר מאוד המושכות יעברו לברוכיאן.

עירוני קרית שמונה: דושאן מאטוביץ?

המגן השמאלי שהציג עונה נהדרת אשתקד צריך לחזור לכושרו הטוב כדי להעניק איזון ותמיכה נוספת להתקפה של קרית שמונה. דווקא בטדי, במשחק שצפוי להיות פתוח, מאטוביץ' עם הפריצות על האגף השמאלי ומשחק שקט בהגנה יכול להעניק לקבוצתו את הניצחון שהיא כל כך רוצה.

הרבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, אנדרס טונייס, ניסו קפילוטו, לנדרי מולמו, טל כחילה, שי חדד (אופיר קריאף), דוד רביבו, איציק כהן, בריאן ז'ונס, טטה בנגורה (סינטאיהו סלליך).

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב,עודד אלקיים,קאסיו פרננדס, מתן אוחיון, דושאן מאטוביץ', מינדאוגאס פאנקה, אדריאן רוצ?ט, וובה בראון, תמיר כחלון, דרקו טאסבסקי (אחמד עאבד), ברק בדש (אחמד עאבד)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully