וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אובר דה מון

22.11.2013 / 8:50

ניו אורלינס פתחה את המחזור עם 13:17 גדול באטלנטה, ניצחון שהשאיר אותה בפער סביר מקרוליינה. דרו בריס עקף את וורן מון ועלה למקום החמישי בטבלת מוסרי כל הזמנים

אטלנטה (9:2) - ניו אורלינס (2:9) 17:13

זה לא היה יפה או מרשים אולי כמו שניו אורלינס יודעת לעשות את זה, אבל הסיינטס הגיעו לאטלנטה ויצאו משם בדיוק עם מה שהם רצו - ניצחון, שמשאיר אותם במרחק סביר מקרוליינה וממשיך את ההתפרקות של היריבה הגדולה, שספגה הפסד חמישי ברציפות במשחק שפתח את המחזור ה-12.

ההגנה של רוב ריאן שוב הייתה הסיפור הגדול ועצרה את מאט ריאן, שסיים ללא טאצ'דאונים ועם לא מעט כיסוחים, כולל אחד שנראה בדיוק כמו העבירה המדוברת של אחמד ברוקס לפני כמה ימים על דרו בריס, אבל הפעם אפילו לא זכה לדגל. אחידות, כמו שאתם בוודאי כבר יודעים, היא לא הצד החזק בקרב שופטי הליגה.

דרו בריס ניו אורלינס סיינטס. Kevin C. Cox, GettyImages
מחזק את מקומו בהיסטוריה. בריס/GettyImages, Kevin C. Cox

הפאלקונס דווקא פתחו אופטימי וטאצ'דאון בריצה ליארד בודד של סטיבן ג'קסון באמצע הרבע הראשון העלה אותם על הלוח ראשונים, אבל דרו בריס מצא ליארד אחד את בנג'מין ווטסון והשווה עוד לפני תום הרבע. ברבע השני, מאט בריאנט שלח שני שערי שדה פנימה, אבל ביניהם ג'ימי גרהאם תפס כדור ל-44 יארד וטאצ'דאון. בדאנק המסורתי שלו אחרי הטאצ'דאון, גרהאם עיקם לחלוטין את השער והמשחק נאלץ להיות מופסק.

ברבע השלישי גארט הארטלי הוסיף שער שדה ועד לסיום, למרות שנותרו כמעט 20 דקות, אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לשים עוד נקודות, מה שסידר לדרו בריס ניצחון 13 מתוך 16 משחקים בקריירה מול הפאלקונס.

בריס סיים עם 278 יארד וצמד ללא איבודים ועבר את וורן מון, כדי לעלות למקום החמישי בכמות היארדים בכל הזמנים. הוא רחוק 434 יארד מרף 50 אלף היארדים בקריירה וקצת פחות מ-2,000 יארד מג'ון אלווי, שבמקום הרביעי. כנראה בעונה הבאה. גרהאם תפס ל-100 עגולים. ריאן מסר 292 יארד ללא טאצ'דאון או איבוד, 79 הלכו להארי דגלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully