וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "דוד רביבו לא ידע על השיחה בין אחיו לכהן"

22.11.2013 / 8:22

על רקע המתיחות בין המאמן לנציג הבעלים, אחיו אמור לפתוח בהרכב. גורם: "הם לא חייבים לשוחח, טביב מדבר ישירות עם כהן פעמיים ביום. אין צורך להתרגש, הכל קיצוני בבית"ר"

שחקני ואוהדי בית"ר ירושלים נסערים בעקבות השיחה הקשה אמש (חמישי) בין המאמן אלי כהן לחיים רביבו והמתיחות הקשה ששוררת בין השניים. בבית"ר מנסים להרגיע את העניינים בימים האחרונים ומקווים כי ניצחון בשבת על קרית שמונה יעשה סוף לעניין ואפשר יהיה לצאת לדרך חדשה.

גורם במועדון אמר: "מי שחשובה כאן היא בית"ר ירושלים, לא אף אחד אחר ובזה צריך להתרכז. כולם מתרכזים במשחק בשבת ומקווים שהקבוצה תשחק טוב ותנצח. אם דוד רביבו פותח זה אומר שגם המאמן יודע שהקבוצה מעל הכל ובאמת כולם שמים הכל בצד. אנחנו רוצים את הקהל מאחורי הקבוצה כפי שעשה מתחילת העונה, שידחפו את השחקנים למשחק טוב שירים את הקבוצה".

בית"ר: שוב מתיחות קשה בין אלי כהן לחיים רביבו

שחקן בית"ר ירושלים, דוד רביבו. טל לוי
רוצה לשים בצד את ההתפתחויות האחרונות. דוד רביבו/טל לוי

בנוגע ליחסים בין אלי כהן לרביבו אמר אותו גורם: "עדיף שלא ידברו וגם אין צורך בזה. אלי טביב מדבר ישירות עם אלי כהן פעמיים ביום, מעורב בהכל והיחסים ביניהם מצוינים. כך שרביבו יכול לדבר עם טביב. בית"ר מעל הכל וכולם צריכים להתאחד ולתמוך, אנחנו בתהליך לא פשוט אבל נצא ממנו מחוזקים ונחזיר את בית"ר לצמרת".

אגב, אתמול התברר כי דוד רביבו כלל לא ידע על השיחה בין אחיו למאמן ואמר לאנשים כי הוא מתרכז אך ורק במשחק בשבת. שחקנים בבית"ר אמרו כי הדברים שנאמרו לא משרים אווירה טובה, אבל "עברנו כל כך הרבה בבית"ר שקשה להתרגש יותר מדי. למדנו שעם ניצחונות הכל עובר ועם הפסדים יש מלחמת עולם. הכל קיצוני בבית"ר, זה ב-DNA של המועדון".

היום צפויה הקבוצה לערוך את האימון המסכם. המאמן מתלבט בין טל כחילה לאופיר קריאף כקשר אחורי לצידו של שי חדד וכמו כן איציק כהן עשוי לפתוח בחוד ההתקפה על חשבונו של טטה בנגורה. במקרה כזה יצטרף סינטיהו סלליך להרכב יחד עם דוד רביבו ובריאן ז'ונס. במידה ובנגורה יפתח, סלליך יהיה על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully