וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז ההשעיה: סיני יחזיר את מרעי להרכב

21.11.2013 / 18:10

החלוץ שהושעה לאחר מכבי חיפה ב-11: "הגיע הזמן שיפרע שטרות". אלרואי כהן יסופסל. קבהא, גולן ודמארי עדיין פצועים

one

במכבי פתח תקוה יודעים שמעידה במחזור הקרוב נגד סכנין עשויה להוריד את הקבוצה מתחת לקו האדום. המאמן משה סיני תרגל היום את ההרכב, ונראה כי הוא מכין כמה שינויים לקראת המשחק. יוסי אופיר מועדף בקישור על פני לידור כהן הצעיר ונראה שזיטו יסופסל גם במשחק הקרוב. אבל סיני מתכנן עוד שינוי מפתיע בחלק הקדמי – ויקטור מרעי במקום במקום אלרואי כהן. השינוי הזה מפתיע בעיקר לנוכח מעמדו של מרעי שהתערער בשבועות האחרונים בעקבות ההשעיה שלו.

כזכור, סיני השעה את השחקן לאחר המשחק מול מכבי חיפה בטענה שלא קיבל תדריך לפני שנכנס לשדה וגם בעקבות תקרית עם עומר גולן. "הגיע הזמן שלו. זה הזמן של ויקטור לפרוע שטרות", אמר גורם במועדון.

מרעי צפוי לפתוח כשחקן כנף, וזה אומר שסיני לא ישנה את השיטה וימשיך לפתוח עם רועי דיין כחלוץ בודד בהתקפה. אם זה יהיה אכן ההרכב, עמנואל אוגודה ודיא סבע, שרשם הופעה טובה במדי הנבחרת הצעירה השבוע, יישבו שוב על הספסל. ומי לא מסוגל לשחק? מרואן קבהא וניצן דמארי (השניים לא בסגל בשבועיים האחרונים) שעדיין פצועים ועומר גולן שעדיין לא כשיר לשחק. ומה לגבי בויאן ג'וקיץ'? כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בויאן ג'וקיץ' היה מועמד לעזוב כבר בחלון ההעברות האחרון, שבועות ספורים אחרי שהגיע, אבל במועדון החליטו לדחות את ההחלטה לחודש ינואר.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ויקטור מרעי שחקן מכבי פתח תקוה לפני ברנקו איליץ' שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מצפים לתמורה. ויקטור מרעי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully