וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: פרינס פילדר עבר לטקסס, איאן קינסלר לדטרויט

21.11.2013 / 8:46

טרייד ענק ב-MLB: הטייגרס ויתרו על שחקן הבסיס הראשון שאיכזב בפלייאוף החולף והעבירו לריינג'רס עוד 30 מיליון דולר. טקסס ביקשה לפנות מקום בבסיס השני לג'וריקסון פרופאר

עונת הבייסבול כבר עמוק בפגרה, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי), הגיע טרייד ענק, שעשוי לשנות באופן משמעותי את מאזן הכוחות בליגה. טקסס ודטרויט ביצעו חילופי כוכבים, כאשר הריינג'רס צירפו לשורותיהם את שחקן הבסיס הראשון של הטייגרס, פרינס פילדר, כאשר בתמורה הם שלחו לטקסאנים את שחקן הבסיס השני שלהם, איאן קינסלר.

בנוסף, דטרויט תעביר לטקסס 30 מיליון דולר. לפילדר נותר חוזה לשבע שנים תמורת 168 מיליון דולר, כך שטקסס תהיה זו שתשלים את שאר הסכום למשך התקופה הזו. לקינסלר יש חוזה מובטח של 62 מיליון דולר לארבע שנים, כך שדטרויט תשלם לו את הסכום הזה, בתוספת ל-30 מיליון שהעבירה לריינג'רס.

פרינס פילדר דטרויט טייגרס. Jason Miller, GettyImages
תחנה חדשה בקריירה. פילדר/GettyImages, Jason Miller

פילדר בן ה-29 הגיע לפני שנתיים לטייגרס, הקבוצה בה כיכב אביו ססיל, במטרה לזכות באליפות. באותן שתי עונות דטרויט נעצרה פעם אחת בוורלד סירייס ופעם נוספת ב-ALCS, כאשר בעונה הסדירה חובט השחקן ל-29.5 אחוזים, 55 הומראנים ו-214 RBI, אך בפלייאוף יורד ל-19.6 אחוזים, הומראן בודד ושלושה RBI. זו, בין היתר, הסיבה בגללה החליט המנג'ר החדש של הטייגרס, בראד אוסמוס, לוותר על שירותיו, כך לפחות טוענים בארצות הברית. פילדר חבט בשלוש העונות האחרונות אחרי ה-MVP (ריאן ברון במילווקי ופעמיים מיגל קבררה בדטרויט).

בטקסס רצו לפנות מקום לפרוספקט המרכזי שלהם, ג'וריקסון פרופאר, שצפוי לאייש החל מהעונה הקרובה את הבסיס השני וויתרו על קינסלר היהודי, שסיים את העונה החולפת עם 27.7 אחוזי חבטה, 13 הומראנים ו-72 הכנסות רצים.

פעם, פילדר וקינסלר השתתפו בפרסומת משותפת והתבדחו על נושא הטריידים:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully