וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "בתקופה הקשה ניסיתי להתנתק מהביקורות"

21.11.2013 / 8:17

מאמן חיפה לקראת הפועל ת"א: "לא מוטרד מהפציעות. עוקבים אחרי מספר שחקנים". סקאוטים מאוקראינה יצפו בפיליאבסקי

one

כשהיא מעודדת מהניצחון האחרון על בית"ר ירושלים ולאחר מנוחה בגלל פגרת הנבחרות, מכבי חיפה תצא ביום ראשון לבלומפילד למשחק לא פשוט מול הפועל תל אביב. הירוקים קיימו הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים שבה התייחס אריק בנאדו להכנות: "המשחקים מול הפועל תל אביב תמיד אטרקטיביים. מבחינתנו נבוא לבלומפילד במטרה להמשיך במומנטום מהמשחק נגד בית"ר. אין לנו יותר מדי נקודות לחלק. אנחנו רוצים להרוויח בחזרה את המקום שלנו בצמרת וזה אמור לבוא בבלומפילד. אני לא רוצה להתרכז בשחקנים שלא יכולים לשחק. יש לנו סגל גדול ויש שחקנים שיקבלו את ההזדמנות ויצטרכו להוכיח את עצמם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"אנחנו יודעים מה החוזקות של הפועל תל אביב". אריק בנאדו/מערכת וואלה, צילום מסך

על המטרות של הירוקים אמר המאמן: "אני לא רוצה בשלב הזה לדבר על פער. המטרות שלנו מתחילת העונה ברורות, אבל זה רחוק כרגע. חזרנו מול בית"ר לנצח ואנחנו רוצים ליצור המשכיות. כל משחק עומד בפני עצמו וכשנגיע למקום שאנחנו רוצים להיות, נתחיל לדבר, אבל קודם אנחנו צריכים להגיע לשם".

על המשחק נגד בית"ר אמר המאמן: "עשינו משחק טקטי טוב, עמדנו במקומות שרצינו לתפוס את בית"ר ויצאנו משם להתקפות". על היריבה הבאה: "הם קבוצה טובה, אנחנו יודעים מה החוזקות שלהם, וננסה לנצל את נקודות התורפה שלהם. יש דברים שאני חושב עדיין מה לעשות עם העמדה של חן עזרא. יש לא מעט שחקנים שיכולים למלא את המקום שלו".

על שיטת המשחק של הירוקים אמר בנאדו: "עשינו התאמה למשחק מול בית"ר, יש את השיטה שאני מאמין בה. יש מצבים שאתה רוצה להפתיע את היריב ואני חושב שבמשחק מול בית"ר זה עשה בעיות ליריבה. גם למשחק הקרוב יש לי את המחשבות שלי, אבל נשאיר את זה ונראה מה יהיה".

על החיזוק לינואר אמר בנאדו: "אנחנו עוקבים אחרי שחקנים כל הזמן, וגם עכשיו. אנחנו לא קרובים לסגור משא ומתן עם שחקן כזה או אחר". על שמעון אבוחצירא אמר בנאדו: "הוא ייצא מהמצב הזה. הוא מגיע ללא מעט מצבים. כרגע זה לא נכנס לו, אבל אני נותן לו את כל הגב האפשרי. הוא בא להרבה שנים וכשזה ייכנס, יגיעו גם הגולים האחרים". עוד ציין על סארי פלאח: "ידענו שהוא בלם מוכשר וטוב. הוא עבר פציעה קשה ובתחילת השנה הוא בקושי רץ. עשינו לו שיקום ממושך ואמרתי לו שהדברים בכדורגל נזילים. הוא אמנם התחיל כבלם רביעי, אבל נראה טוב, הוא קיבל את ההזדמנות ואם הוא ימשיך כך הוא ישחק".

על התקופה הקשה שעבר, אמר בנאדו: "ניסיתי להתנתק מכל הביקורת. ברור שכשלא מצליחים אז יש ביקורת. אני מקבל את זה, באתי מהכדורגל ואני יודע שכשלא מצליחים אז מגיעה ביקורת קשה. הביקורת כלפי וזה בסדר. אני מאמין שהדרך תביא תמיד תוצאות טובות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מתרשמים ממנו לחיוב. המאן/מערכת וואלה, צילום מסך

לפחות שני סקאוטים מאוקראינה יגיעו במהלך השבועות הקרובים כדי לצפות בבלם מכבי חיפה אנדריי פיליאבסקי. במועדון מוכנים לשחרר את השחקן לאוקראינה בחלון ההעברות הקרוב אם יקבלו הצעה של לפחות מיליון וחצי יורו. השחקן עצמו קיבל בקיץ מספר הצעות עם שכר גבוה מאוד בהשוואה לזה שהוא מרוויח בחיפה, אבל סוכנו נדרש להביא הצעה של שני מיליון יורו. ככל הידוע, לשחקן הוצע חוזה של חצי מיליון יורו לעונה וזו הסיבה שבגללה הוא יהיה מוכן לעזוב גם בעוד פחות מחודשיים. אם פיליאבסקי לא יימכר, בנאדו ישחרר את דינו אנדלובו משום שיש לו מספר חלוצים בסגל ואין כוונה לבנות עליו.

חיפה בודקת מספר אופציות לעמדת החלוץ הזר. לגבי טוביאס הייסן השבדי, כפי שכבר פורסם בעניין, יעקב שחר מתלבט מאוד לגבי ההצעה משום שמדובר בשחקן שבחודש מרץ יהיה בן 32. אם חיפה תשלם עליו כ-800 אלף יורו למשל, הערכה גסה לגבי סכום העסקה, היא תפסיד אותם כעבור שנה וחצי, משך החוזה שיוצע לשחקן, ולכן היא עשויה לרדת מהעסקה.

החלוץ הקמרוני ז'ק המאן ממשיך להתאמן עם הקבוצה. כפי שפורסם השבוע, אריק בנאדו התרשם לטובה מהשחקן ובמועדון נוטים להחתימו ולהשאילו בחודש ינואר. "הוא רק בן 19, אבל משחק כאילו הוא מלא ניסיון. הוא מרשים אותנו מאוד", אישרו בחיפה.

שחקן מכבי חיפה, אנדריי פיליאבסקי. טל לוי
ההערכה היא שהוא יהיה מוכן לעזוב. אנדריי פיליאבסקי/טל לוי

אחד מנציגיו של השחקן כבר הבהיר: "אנחנו מנהלים משא ומתן עם מספר קבוצות, כולל אחת מדובאי". חיפה ניסתה למקד את החיפושים שלה בליגה השבדית מכיוון שהליגה שם הסתיימה, אבל היא תרחיב את מעגל החיפושים שלה מתוך הנחה שעוזר המאמן אורי אוזן יוכל להמריא ולעקוב אחר שחקנים שמשחקים בליגה פעילה. בעונה הבאה חיפה מתכוונת למנות סקאוט שיהיה אחראי על מעגל החיפושים וזאת ללא קשר לזהות המאמן ועוזרו.

סארי פלאח, אלון תורג'מן ואנדלובו שהתאמנו אתמול לבד למרות שמדובר ביום חופש ישובו היום לאימונים עם שאר הסגל. ההערכה היא ששלושתם יהיו בסגל למשחק. השניים הראשונים בתמונת ההרכב כשלצד פלאח יפתח אדין צוצאליץ' או פיליאבסקי. גוסטבו בוקולי ינסה לחזור בסוף השבוע לאימונים מלאים, מה שאומר שספק גדול אם יהיה בסגל. חן עזרא מתאושש מניתוח ולא יהיה בסגל. אייל משומר שלא מתאמן בשל דלקת בשרירי הבטן עדיין בספק למשחק. אלעד גבאי בכוננות. גם טאלב טואטחה צפוי לחזור לאימונים מלאים היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully