וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תממש האופציה על אוסטין אג'ידה

20.11.2013 / 10:30

שוער נבחרת ניגריה יישאר לעונה שלישית, ברקת ורחמים יציעו חוזים ארוכי טווח למספר שחקנים. זינו: "רמת השרון - מוקש"

one

בהפועל באר שבע מרוצים מאוד מהיכולת שמפגין העונה אוסטין אג'ידה והחליטו לממש את האופציה לעונה שלישית. בקרוב מאוד ייפגשו במועדון עם נציגו של השחקן, אבי נימני, זאת מתוך כוונה להחתים שחקן אחר שהוא מייצג, אופיר דוידזאדה, על חוזה ארוך טווח.

כזכור, דוידזאדה סירב בקיץ להצעה לשדרג את חוזהו ודרש 100 אלף דולר, אך נענה בשלילה והחליט לא לחתום על חוזה חדש. הצדדים סיכמו כי ייפגשו לקראת סיום העונה. שלושה שחקנים אחרים שיוזמנו לפגישות בקרוב הם דובב גבאי, סיראז' נאסר ולוטם זינו. כל השלושה מסיימים חוזה ביוני 2015. שחקן נוסף שמסיים חוזה באותו מועד, אך לא בטוח שימשיך, הוא ניקולס פלצ'וק.

אג'ידה נפצע במדי ניגריה, אלישע לוי צריך לדאוג?

שוער הפועל באר שבע, אוסטין אג'ידה. מגד גוזני
בבאר שבע מרוצים. אג'ידה/מגד גוזני

בחזרה לאג'ידה. השוער נחת אתמול בישראל לאחר ששותף ונפצע במדי נבחרת ניגריה במשחק הידידות מול איטליה. ההערכה הראשונית, השחקן סובל מ"רגל עץ" (חבלה בשרירי הירך) וזקוק למנוחה, אך התוצאות הסופיות יגיעו רק היום. ככל הנראה, שלומי בן חמו ימשיך לשבת על הספסל גם במשחק הקרוב. במועדון מצפים ל-8,000 אוהדים לפחות בכל אחד משני משחקי הבית הקרובים, מול רמת השרון ומכבי פתח תקוה. ההערכה היא שניצחון מול רמת השרון אף יגדיל את הביקוש לקראת המשחק השני. מחיר הכרטיס המשולב לשני המשחקים נע בין 60 ל-120 שקל בלבד.

בימים האחרונים הוצע למועדון לרכוש את הקשר דור אזולאי, שחקנה של הפועל פתח תקוה, והוא היה אמור להגיע להתרשמות. בשלב זה המגעים בין הצדדים נעצרו, ולא ברור האם ייבחן בקבוצה בעתיד.

הקשר לוטם זינו דיבר היום באימון והתייחס לכושר בו הוא נמצא ולהופעות הטובות בנבחרת הצעירה. "אני שמח שלקחתי את ההזדמנות שניתנה לי ומקווה להמשיך לשחק בנבחרת", אמר זינו. "אני לא חושב שאני שחקן שונה מבעבר אבל קיבלתי הרבה ביטחון. אלישע מחזק אותי אליניב ברדה מתדרך אותי, אילוז ובוזגלו מייעצים לי ואני ולומד מהם".

לקראת צמד המשחקים הביתיים אמר: "המשחקים האלה חשובים ואני מקווה שננצח אותם ונמשיך קדימה. זה משחק מוקש וכך אנחנו מכנים את זה. כשקבוצות מהסוג הזה באות אלינו הביתה עם הקהל שלנו הן נוטות להסתגר אבל אנחנו צריכים לנצח ולא לחפש תירוצים. אני מאמין שנעשה את זה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully