וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גור שטיינברג הודיע על פרישה משייט אולימפי

20.11.2013 / 9:35

מאמנו של גל פרידמן לשעבר והמנהל המקצועי של איגוד השייט בקמפיין הקודם עוזב את הענף ויחזור לעבוד כמהנדס

גור שטיינברג, אחד האנשים הבולטים בהיסטוריה של השייט הישראלי, הודיע על פרישה סופית מהענף. בתפקידו האחרון היה שטיינברג המנהל המקצועי של איגוד השייט, וליווה את השייטים הישראלים בקמפיין של המשחקים האולימפיים לונדון 2012. כמו כן, שטיינברג היה בעבר מאמנו האישי של גל פרידמן והוביל אותו למדליית הזהב האולימפית באתונה 2004 כמו גם למדליית ארד אולימפית באטלנטה 1996. שטיינברג יחזור לעבוד כמהנדס, הפעם בחברת אינטל.

אחרי שהתגורר בשנה האחרונה באוסטרליה לצורך מחקר פוסט-דוקטורט של אשתו אמר שטיינברג: "בחודשיים האחרונים שקלתי היטב את המשך הקריירה. מנסיוני, ההצלחה במסגרות האולימפיות כרוכה במחיר אישי ומשפחתי משמעותי. בנוסף צר לי להעיד כי לצד תמיכה רבה, נתקלתי פעמים רבות מדי בחסמים שהקשו את מיצוי הפוטנציאל המקצועי שלי. תובנות אלו הנחו אותי לחפש אתגר מקצועי מחודש בתחום ההנדסה לפחות לשבע השנים הבאות".

שטיינברג ישמור על הקשר שלו עם עולם השייט באמצעות עמותת השייט בקיבוץ נחשולים, שהוא היה בין מקימיה לפני שלוש שנים. כזכור, מי שהחליף את שטיינברג בתפקידו כמנהל המקצועי של איגוד השייט לקראת משחקי ריו 2016 הוא שייט העבר אלי צוקרמן. שטיינברג התייחס גם לעתיד הרחוק ואמר: "אולי נתראה שוב במסגרת ההכנות האולימפיות לאחר משחקי 2020".

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully