וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: רועי קהת מועמד להצטרף בינואר

19.11.2013 / 14:00

הקשר ששוחרר מכבי תל אביב ומשחק ביבנה, עשוי לשוב לליגת העל בקרוב. אלי כהן עצר את האימון ואמר לשחקנים: "חייבים להעלות את רמת המשחק, תנצלו את הטירוף לטובתנו"

one

בית"ר ירושלים תפגוש בשבת הקרובה את עירוני קרית שמונה בטדי. לאחר המשחק החלש וההפסד 2:0 מול מכבי חיפה, בבית"ר לא רוצים לאכזב את הקהל וישנה דריכות גדולה לקראת המשחק. במהלך האימון היום (שלישי) עצר המאמן אלי כהן ואמר לשחקנים: "אנחנו לא נראים טוב, חייבים להעלות את רמת המשחק. עד היום התייצבנו מבחינת עמידה על המגרש, אבל צריך להעלות בדרגה את הרמה והכוח שלנו. תנצלו את הטירוף והלחץ לטובתנו, נלחץ ונדחוף קדימה, כדי שליריבות יהיה קשה לשחק נגדנו. פשוט חייבים להעלות את הרמה ואנחנו מסוגלים לזה, אנחנו בית"ר ירושלים".

כהן עדיין מתלבט בנוגע להרכב הקבוצה. בריאן ז'ונס חש כאבים בכתף ובמידה ולא ירגיש כשיר במאת האחוזים, עשוי סינטאיהו סלליך לפתוח במקומו. איברהים בנגורה צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בחוד, כאשר בקישור האחורי ישנה התלבטות בין אופיר קריאף לברק משה.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
שיחת מוטיבציה. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

במועדון החמיאו לאלי דסה וטל כחילה, ששיחקו אמש עם הנבחרת הצעירה נגד פורטוגל: "עם כל הביקורות, צריכים להבין שאלי טביב מסתכל לטווח הארוך ויש לנו לא מעט צעירים מוכשרים שיכולים לעשות קפיצה בשנה-שנתיים הקרובות ולהיות שלד איכותי לשנים הבאות". המאמן כהן עשוי לתרגל את כחילה כקשר אחורי בהמשך השבוע ובמידה ויתאים הוא עשוי לפתוח בהרכב.

בבית"ר כבר מתחילים לגשש לעבר חודש ינואר ובימים האחרונים נוצר קשר עם קשר הנבחרת הצעירה ומכבי יבנה רועי קהת. השחקן, שגדל במכבי תל אביב, שוחרר מהקבוצה לאחר בוררות ובבית"ר התרשמו מיכולתו במשחקי הנבחרת הצעירה ועשויים לצרפו כבר בחודש ינואר הקרוב.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully