וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: משה אבוטבול בספק גדול לבית"ר ירושלים

19.11.2013 / 13:54

הקשר מתאמן, אבל עדיין סובל מכאבים עזים בכתף. גם דין מימוני כנראה לא ישחק. בקבוצה משוכנעים: "אפשר לנצח בטדי"

קשרה של עירוני קרית שמונה, משה אבוטבול, בספק גדול למשחק ביום שבת נגד בית"ר ירושלים. אבוטבול התאמן היום ואתמול, אך הוא סובל מכאבים חזקים מאוד בכתף. הקשר לא נכלל בסגל למשחק נגד הפועל רעננה בסוף השבוע שעבר, אבל נראה שלמרות המנוחה, הכאבים בכתפו עדיין חזקים ושלכן הוא לא ישחק.

גם הבלם דין מימוני בספק גדול וההערכות בקבוצה הן שהוא שלא יהיה כשיר, זאת בשל דלקת בשרירי הבטן ממנה הוא סובל. בניגוד לאבוטבול, מימוני לא מתאמן והצוות הרפואי המליץ על כך שהבלם ינוח לפחות עוד שבוע אחד. מי שיפתח בהרכב כמו בשני המשחקים האחרונים הוא מתן אוחיון, שעושה רושם שנכנס לעניינים ומתחבר יותר לקבוצה.

אבוטבול ומימוני הם לא היחידים שסובלים מפציעות וגם אופיר מזרחי ששיחק אתמול (שני) עם הנבחרת הצעירה, זכה היום למנוחה בשל עומס על המפשעה. מחר מזרחי צפוי לחזור לאימונים ואז יתברר האם הוא כשיר לגמרי למשחק. תמיר כחלון חזר להתאמן והוא צפוי להיות כשיר, כמו גם וובה בראון שאף עשוי לפתוח בהרכב.

בקרית שמונה מתכוננים למשחק החשוב מול בית"ר ירושלים כאשר למרות התקופה הפחות טובה בה נמצאת הקבוצה, בקרב השחקנים קיימת האמונה שניתן לחזור עם שלוש הנקודות מטדי. "נכון שאנחנו לא מציגים את היכולת שציפו מאיתנו", אמר שחקן בקבוצה, "כבר הוכחנו בבאר שבע שאנחנו קבוצה טובה ודווקא במשחק כזה – אליו אנחנו לא באים פייבוריטים והקבוצה היריבה לא תצופף - אנחנו יכולים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully