וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מחירו של עמאשה יופחת כדי שיעזוב

19.11.2013 / 9:51

הירוקים יידרשו כמיליון שקל. אחד מנציגי היסן: "הוא מנהל מו"מ עם מספר קבוצות". נבדקת אפשרות להחזרת אחד השגרירים

one

לאחר מאבק עיקש של שני הצדדים בחודשים האחרונים, מכבי חיפה החליטה לשחרר את ויאם עמאשה בחודש ינואר, כך עולה מתוך שיחות עם בכירים במועדון. בשל הרצון שלא להיכנס להוצאות מיותרות, ומתוך תובנה של השחקן לפיה הוא חייב לקבל דקות משחק, נראה כי שני הצדדים יתפשרו על המהלך וכעת הוחלט לקבוע תג מחיר חדש.

עמאשה אמר לאחרונה למקורביו כי יסכים לעזוב רק במקרה שבו תונח על שולחנו הצעה כספית מפתה. על מנת להקל על העסקה, חיפה תהיה מוכנה להפחית את מחירו של השחקן בהשוואה למה שדרשה בקיץ – חצי מיליון יורו, ויתפשרו על סכומים נמוכים יותר, כמיליון שקל. הפועל באר שבע, עירוני קרית שמונה ומ.ס אשדוד הוזכרו כאופציות, למרות שבסביבתו של השחקן טוענים שעדיין לא הוגשה כל הצעה חדשה.

בחיפה הבהירו אתמול כי הם עוקבים אחר חלוץ גטבורג טוביאס היסן, אך לא מתקיים כל משא ומתן. "הוא נמצא גבוה ברשימות של בנאדו, אבל יש עוד מועמדים", אמר בכיר במועדון. משיחה עם אחד מנציגי השחקן בעונה החולפת, מתברר כי הוא מנהל משאים ומתנים גם עם קבוצות אחרות, בין היתר עם קבוצה מדובאי. בנאדו רוצה את השחקן, אבל עדיין לא ברור האם יעקב שחר יהיה מוכן לשלם לגטבורג את הסכום שאותו היא דורשת עבורו כרגע – מיליון יורו.

"היסן יהיה בחודש מרץ בן 32, לכן אני סבור שמכבי חיפה לא תציע לו חוזה ארוך ולכן לא תסכים לשלם סכומים גבוהים מדי. לגבי השכר, נראה שזה לא מה שיהווה מכשול", אמרו בסביבתו של השחקן. במקרה שיגיע שחקן זר, חיפה תשחרר את אנדריי פיליאבסקי או דינו אנדלובו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, החלוץ הוא המועמד המוביל לעזוב בחודש ינואר, אם כי לאור היכולת של סארי פלאח ייתכן שחיפה תסכים למכור את הבלם שלה, אך כרגע היא לא מסכימה לשחרר בפחות ממיליון וחצי יורו. אפשרות נוספת לגבי עמדת החלוץ: דודו ביטון ובן שהר, במקרה שיסכימו לחזור לישראל.

כפי שפורסם אתמול, חיפה נוטה להחתים את החלוץ ז'אק המאן ולהשאילו לקבוצה ישראלית בחודש ינואר. "הוא ערך ארבעה אימונים עד עכשיו, אבל עושה רושם טוב מאוד. שווה להשקיע בו לטווח ארוך", אישרו במועדון.

חיפה תמשיך להתאמן לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב ביום ראשון. גוסטבו בוקולי טרם חזר לאימונים מלאים וחן עזרא יעבור ניתוח שימנע ממנו לשחק בשלושת השבועות הקרובים. דקל קינן מורחק ואדין צוצאליץ' או פיליאבסקי יפתחו לצד פלאח. גם עידן ורד בתמונת ההרכב. המגן טאלב טואטחה, שנפצע אתמול במדי הנבחרת הצעירה, ערך הערב אימון שחרור והוא צפוי להיות כשיר לפתוח מול הפועל תל אביב.

שחקן מכבי חיפה, ויאם עמאשה. קובי אליהו
סוף סוף יירד מהיציע לכר הדשא? עמאשה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully