וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: דברים שאין עליהם מחלוקת

19.11.2013 / 9:14

קרוליינה ניצחה 20:24 את ניו אינגלנד במשחק שכלל סיום מעורר מחלוקת, שהרגיז את הפטריוטס, אבל הציב עובדה אחת ברורה: הפנת'רס יכולים להגיע רחוק. משחק נהדר לקאם ניוטון

קרוליינה (3:7) - ניו אינגלנד (3:7) 20:24

המחזור ה-11 הגיע לסיומו עם משחק מצוין הלילה (בין שני לשלישי) בשארלוט ובסיומו נקבע דבר אחד ברור - הפנת'רס הם "על אמת", אחרי שהשיגו ניצחון יוקרתי מאוד ושישי ברציפות. על הדרך בה הניצחון הזה הושג, עוד ידברו לא מעט בשבוע הקרוב.

קרוליינה, שהגיעה אחרי ניצחון הגנתי מצוין בסן פרנסיסקו, פתחה היטב ולקראת סיום הרבע הראשון קאם ניוטון מצא את סטיב סמית' ל-42 יארד בדרייב שהסתיים במסירה של הקוורטרבק באנדזון לברנדון לאפל. מן העבר השני, סטיבן רידלי פימבל כדור כאשר ניו אינגלנד התקרבה לטאצ'דאון משלה והמחצית הסתיימה ב-3:10 למארחים.

קאם ניוטון קרוליינה פנת'רס. Bob Leverone, AP
ממשיך להשתפר. ניוטון/AP, Bob Leverone

הדרמה החלה אחרי החזרה מחדרי ההלבשה. ניו אינגלנד הריצה דרייב פתיחה נאה, בסיומו רוב גרונקובסקי הסתדר עם שלושה מגנים והעביר את היד מעבר לקו האנדזון כדי לקבוע שוויון. ניוטון לא התרגש ועם דרייב נהדר של 7 מ-7 ובעיקר, השתחררות אחת בדאון שלישי שתיכנס לסרטי ההיילייטס, סידר טאצ'דאון נוסף, הפעם 15 יארד לגרג אולסן.

גם לזה הפטריוטס מצאו תשובה ועוד דרייב מוצלח שלהם הסתיים בטאצ'דאון ריצה של רידלי בפתיחת הרבע האחרון. ניו אינגלנד קיבלה עוד כדור ושוב התקרבה, אבל הפעם הסתפקה בשער שדה בלבד, מה שעלה לה ביוקר. ניוטון הוביל דרייב מנצח, בסיומו, עם 59 שניות על השעון, מצא את טד גין ג'וניור ל-25 יארד והטאצ'דאון המכריע.

לטום בריידי נותר כדור אחרון והוא עבר את המגרש במהירות. בניו אינגלנד כבר ראו איך "נס ניו אורלינס" מתרחש שוב, כאשר עם שלוש שניות על השעון בריידי ניסה מסירה אחרונה אל האנדזון. הכדור נחטף, אולם השופטים זרקו תחילה דגל בשל עבירה על גרונקובסקי. אלא שלאחר התייעצות קלה הדגל הורם, שכן הכדור נחטף כאשר לגרונק לא היה סיכוי ריאלי להגיע אליו, כך לפחות על פי ההסבר של צוות השיפוט. מיותר לציין שבריידי וביל בליצ'יק נראו נזעמים במיוחד בירידה לחדר ההלבשה ודאגו להביע את עמדתם בפני השופטים, אבל את הפנת'רס כל זה לא מעניין והם ממשיכים בריצה הנהדרת לעבר הפלייאוף.

ניוטון סיים עם 209 יארד ושלושער בלי איבוד. הוא הוביל את הקבוצה עם 62 יארד על הקרקע. 62 יארד באוויר לסטיב סמית'. 296 עם טאצ'דאון ואיבוד לבריידי.

לוק קיקלי קרוליינה פנת'רס מול רוב גרונקובסקי ניו אינגלנד פטריוטס. Chuck Burton, AP
ככה נראה המהלך האחרון. קוקלי תופס את גרונקובסקי, הכדור לא באזור/AP, Chuck Burton

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully