וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: שלא ייגמר לעולם

23.11.2013 / 8:00

בריידי ומאנינג ייפגשו לקלאסיקו ה-14, כאשר ניו אינגלנד תארח את דנבר במוקד המחזור ה-12. ג'איינטס - דאלאס, בולטימור - ג'טס, צ'יפס - סן דייגו, אריזונה - אינדיאנפוליס

החודש האחרון של עונת ה-NFL מתקרב בצעדי ענק ובמוקד המחזור ה-12 תעמוד הקלאסיקה הכי גדולה של הליגה בעשור ומשהו האחרונים: טום בריידי וניו אינגלנד יארחו בסאנדיי נייט את פייטון מאנינג ודנבר. שתי יריבות גדולות נוספות ייפגשו בלמבו פילד, שם גרין ביי תנסה להתאושש מול מינסוטה החלשה. דטרויט מחכה לטמפה ביי, קנזס סיטי רוצה לחזור לנצח מול סן דייגו, קרוליינה הלוהטת מגיעה למיאמי, בולטימור מארחת את הג'טס למשחק קריטי, הג'איינטס יקוו להמשיך בדהרה נגד דאלאס ואילו אריזונה פוגשת את אינדיאנפוליס למשחק מרגש עבור מאמן הקרדינלס ברוס אריאנס. במאנדיי נייט, סן פרנסיסקו בוושינגטון. בהימורים עשינו 10 מ-14 ולצד ההימור המוצלח על ניו אורלינס, אנחנו עם 106 מ-161 (65.8 אחוזים). ומה בטלוויזיה השבוע?

פייטון מאנינג שחקן דנבר ברונקוס עם טום בריידי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Steven Senne, AP
תנו לנו לשמוח. בריידי ומאנינג, סיבוב 14/AP, Steven Senne

ראשון, 20:00: בולטימור - ניו יורק ג'טס, METV
ראשון, 20:00: סנט לואיס - שיקגו, FOX
ראשון, 23:00: ניו יורק ג'איינטס - דאלאס, FOX
ראשון, 23:05: אוקלנד - טנסי, 5+ לייב ו-HD
ראשון, 23:15: אריזונה - אינדיאנפוליס, METV
שני, 3:30: ניו אינגלנד - דנבר, 5+ לייב ו-HD
שלישי, 3:30: וושינגטון - סן פרנסיסקו, FOX

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'ו פלאקו בולטימור רייבנס. GettyImages
האלופה חייבת ניצחון על הג'טס. פלאקו/GettyImages

20:00:

קליבלנד (6:4) - פיטסבורג (6:4)

אחרי שניצחה בדרבי של אוהיו לפני שבוע, סינסינטי נראית כמי שתזכה ב-AFC צפון, אבל שלוש הקבוצות שמתחתיה עם מאזן זהה וכולן חולמות להשתחל לפלייאוף. קליבלנד הייתה בצד המפסיד של אותו משחק, בעיקר בשל רבע שני מזעזע בו הרשתה 31 נקודות. כעת היא לעמוד טוב יותר מול ביג בן רות'ליסברגר, שחוזר לעצמו משבוע לשבוע וביום ראשון שעבר הוביל ניצחון גדול על דטרויט, שני ברציפות ורביעי בשישה משחקים. לסטילרס נותר לו"ז סביר מאוד על הנייר והם עוד יכולים להפתיע. הסטילרס ניצחו ב-30 מתוך 35 המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

ההימור: הניסיון יעשה את שלו. פיטסבורג

דטרויט (4:6) - טמפה ביי (8:2)

כמה פראיירית דטרויט יצאה עם אותו הפסד בפיטסבורג לפני שבוע? המשחק כבר היה בידיים של הליונס, אבל סדרת החלטות רעות גרמה לכך שהם רואים את שיקגו שוב צמודה. את המשחק הזה, ארבעה ימים בלבד לפני שגרין ביי מגיעה לביקור בחג ההודיה, אסור לדטרויט להפסיד בשום אופן אם היא חולמת על זכייה ראשונה בבית. הבאקנירס הפכו לפתע לקבוצת פוטבול סבירה ואחרי שמונה הפסדים רצופים, הם מגיעים עם שני ניצחונות ביתיים, על מיאמי ואטלנטה. הם ייחסרו את דשון גולדסון, שהושעה למשחק בשל עבירה שביצעה על רודי ווייט מהפאלקונס.

ההימור: יש גבול למה שטמפה יכולה לעשות. דטרויט

גרין ביי (5:5) - מינסוטה (8:2)

ישחק או לא ישחק, זו השאלה? שלושה משחקים בלי ארון רוג'רס, שלושה הפסדים, בכולם ספגה גרין ביי 27 נקודות והעונה שלה בורחת מרגע לרגע. המשחק האחרון של רוג'רס היה 31:44 במינסוטה לפני כחודש ובלעדיו לפאקרס אין תשובות. הווייקינגס החלשים שוב חטפו מבול נקודות, הפעם בסיאטל, אבל אולי מפגש מול היריבה השנואה יוציא מהם את המיטב. מינסוטה ניצחה רק פעם אחת מתוך שמונה הביקורים האחרונים שלה בלמבו פילד.

ההימור: סקוט טולזין, עם כל הכבוד, ממש לא מספיק. בהנחה שרוג'רס שוב מושבת, זה של מינסוטה

קלווין ג'ונסון דטרויט ליונס. Darryl Webb, AP
בדטרויט רוצים את הבית. קלווין ג'ונסון/AP, Darryl Webb

קנזס סיטי (1:9) - סן דייגו (6:4)

המבחן הכי גדול של אנדי ריד והצ'יפס העונה מגיע. להפסיד בחוץ לפייטון מאנינג, הפסד ראשון אחרי תשעה ניצחונות, זה יותר ממקובל. לדעת להתאושש מזה, זו הגדולה ולהתאושש מול פיליפ ריוורס זה לא פשוט. נכון, הצ'ארג'רס גרועים והפסידו שלושה משחקים רצופים בדרך לעוד עונה בלי כלום, אבל ריוורס מוביל את התקפת המסירה הרביעית בטיבה בליגה ואחרי שפייטון המטיר 323 יארד על הראש של הגנת הצ'יפס, היא רוצה להראות שזה היה חד פעמי, במיוחד כאשר מאנינג מחכה שוב בשבוע הבא.

ההימור: קנזס סיטי לא הפסידה בבית העונה והיא תשמור על המאזן הזה. צ'יפס

סנט לואיס (6:4) - שיקגו (4:6)

בבית הכי צפוף ולא יציב בליגה, ה-NFC צפון, הברס עדיין מאמינים בכוחם לסיים ראשונים והניצחון בהארכה על בולטימור הכניס להם הרבה רוח למפרשים. בחמשת המשחקים הבאים מחכים לשיקגו ארבעה משחקי חוץ, שיקבעו לאן העונה שלהם הולכת. ג'יי קאטלר ממשיך להתנדנד והפעם הוא לא כשיר ובכל מקרה, ג'וש מקאון הוכיח בשבוע שעבר שמקומו על המגרש ויפתח. הראמס חוזרים משבוע החופש. לפני הם הדהימו עם קונצרט באינדיאנפוליס, אבל למרות זאת, הם בדרך לסיים אחרונים ב-NFC מערב. קלן קלמנס ימשיך להחליף את סאם בראדפורד, שגמר את העונה. שיקגו ניצחה בכל ארבעת המפגשים האחרונים, מאז ההפסד ב-2003.

ההימור: הברס חייבים את המשחק הזה. לא יהיה קל, אבל הם ינצחו

מיאמי (5:5) - קרוליינה (3:7)

שישה ניצחונות רצופים והדהירה של הפנתרים אל הפלייאוף לא נגמרת. במאנדיי נייט האחרון הקורבן הייתה ניו אינגלנד, שנתקלה בעוד משחק נהדר של קאם ניוטון, שלפתע נראה בדיוק כמו הכוכב שהוא אמור היה להיות. עכשיו ההגנה האדירה של הפנת'רס, שמחזיקה בממוצע ספיגת הנקודות הנמוך בליגה (13.5) פוגשת את ההתקפה המאותגרת של הדולפינס, בתקווה להשיג עוד ניצחון. מיאמי גברה על סן דייגו בשבוע שעבר וכשהיא במאזן חצוי, היא יודעת שהסיכויים שלה רחוקים מלהיות גמורים.

ההימור: קרוליינה במומנטום אדיר והיא תנצח

אלכס סמית' קנזס סיטי צ'יפס. Peter Aiken, GettyImages
הצ'יפס מקווים להתאושש מהר. אלכס סמית'/GettyImages, Peter Aiken

בולטימור (6:4) - ניו יורק ג'טס (5:5)

בכל פעם שנראה שלאלופה יש צ'אנס חדש להגיע לפלייאוף, היא יורה לעצמה ברגל וכך, הניצחון הדרמטי על סינסינטי בהארכה נשכח עם הפסד בהארכה בשיקגו בשבוע שעבר. הרייבנס במצב נואש ויהיו חייבים לקחת את כל שלושת משחקי הבית הקרובים כדי לשמור על סיכוי ריאלי. הבעיה שלהם כרגע היא שהם משחקים מול הרצף המוזר של הג'טס, שהפכו בשבוע שעבר לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שפותחת עונה עם ניצחון והפסד לסירוגין בכל עשרת המחזורים הראשונים. אחרי התבוסה הכואבת בבפאלו, בה ג'ינו סמית' שוב היה גרוע, כעת, לפחות על פי הסטטיסטיקה, הגיע תור הסילונים לנצח.

ההימור: ניו יורק ניצחה את בולטימור במפגש הראשון בין הקבוצות, ב-1997. מאז, הרייבנס ניצחו בכל שבע הפעמים הבאות. בולטימור שוב לוקחת

יוסטון (8:2) - ג'קסונוויל (9:1)

בתוכניות של הטקסאנס לעונת 2013, השורה "קרב נמושות מול הג'אגוארס" ממש לא הופיעה, אבל זו המציאות הכואבת ביוסטון היום והקבוצה מגיעה למשחק עם שיא מועדון שלילי של שמונה הפסדים. העימות המתוקשר בסיום ההפסד לאוקלנד בשבוע שעבר, בין הקוורטרבק מאט שאוב לתופס שלו אנדרה ג'ונסון בוודאי שלא עזר, כמו גם חוסר הודאות בגזרת שאוב-קייס קינום. לפחות במשחק הזה, קינום יהיה הפותח. כנראה שיוסטון לא תקבל הזדמנות טובה מזו להתאושש, מול הקבוצה הגרועה בליגה, שאחרי שהשיגה ניצחון ונמנעה מעונת 16:0, חזרה להפסיד כל הדרך לבחירה הראשונה בדראפט.

ההימור: הטקסאנס ניצחו בכל חמשת המפגשים האחרונים. תעלו את זה לשש. יוסטון

קייס קינום שחקן יוסטון טקסאנס. Patrick Schneider, AP
קינום ימשיך לפתוח/AP, Patrick Schneider

23:05-23:25:

אוקלנד (6:4) - טנסי (6:4)

הניצחון היפה שהשיגה אוקלנד ביוסטון לא יעזור לה יותר מדי העונה, אבל הוא כן קטע רצף של שני הפסדים ובעיקר, גילה לעולם ולחור השחור את מת'יו מגלוין, הקוורטרבק הצעיר של הקבוצה, שסיפק משחק מצוין וצפוי לערוך הופעת בכורה ביתית, אלא אם טרל פריור יחלים מפציעת הברך ובקבוצה יחליטו לדבוק בו. הטייטאנס שמטו יתרון ביתי והפסידו לאינדיאנפוליס, הפסד בית שני ברציפות אחרי ההשפלה מול ג'קסונוויל. כנראה שזה היה גם המשחק שגמר להם את העונה וכעת הם יוצאים לסדרת משחקים מסובכת, כאשר אחרי אוקלנד הם יגיעו גם לאינדי ולדנבר.

ההימור: בבית, אוקלנד מנצחת את זה

אריזונה (4:6) - אינדיאנפוליס (3:7)

מעל הכול, זה יהיה מפגש מרגש מאוד, כאשר מאמן הקולטס, צ'אק פגאנו, יתמודד מול מי ששימש כעוזרו בעונה שעברה באינדי ואף החליף אותו בהצלחה מסחררת כאשר הוא נעדר בשל טיפולים במחלת הסרטן, ברוס אריאנס, מאמן הקרדינלס. במפגש הרגשי הקודם שלה העונה, מול פייטון, אינדי ידעה להתעלות ובקבוצה יודעים שהם קרובים מאוד לזכות ב-AFC דרום החלש ולהעפיל בפעם השנייה ברציפות תחת אנדרו לאק לפלייאוף. אריזונה בכושר מצוין והיא ניצחה שלושה משחקים ברציפות, כאשר בכולם היא שמה 27 נקודות על הלוח. קרסון פאלמר נראה חד וההגנה עושה עבודה גדולה, מה גם שאריאנס מכיר כל סנטימטר אצל היריבה שמולו.

ההימור: נלך עם המומנטום הטוב של אריזונה

ניו יורק ג'איינטס (6:4) - דאלאס (5:5)

משחק ענק במטלייף. הג'איינטס המטורללים פתחו את העונה בצורה מחפירה עם שישה הפסדים רצופים. מאז הם עם ארבעה ניצחונות רצופים ועוד W אחד, במפגש הזה, ישווה את מאזנם לזה של הקאובויס וידביק אותם לזנב של פילדלפיה, שנחה השבוע. לבוקרים יש בדיוק את אותה מטרה וניצחון שלהם גם יעצור את הדהירה של איליי מאנינג וחבורתו וגם ישים אותם במאזן זהה לזה של פילי, שם הם כבר ניצחו העונה. ההגנה של דאלאס התפוררה מול ניו אורלינס לפני שבוע החופש ובכלל, היא אחת הגרועות בליגה, אם לא הגרועה מכולן. השנים האחרונות סיפקו כמה מפגשים גדולים בין הקבוצות, כולל 31:36 לקאובויס במחזור הראשון של העונה, במה שהיה הניצחון הראשון שלהם על הענקים בג'רילנד.

ההימור: ניו יורק נכנסה לקצב וכשזה קורה, קורים שלל דברים מוזרים. ג'איינטס

איליי מאנינג ניו יורק ג'איינטס. Elsa, GettyImages
בדרך לפלייאוף? איליי מאנינג/GettyImages, Elsa

ניו אינגלנד (3:7) - דנבר (1:9), בין ראשון לשני, 3:30

בשביל המפגש הזה אנחנו כאן, רואים פוטבול שבוע אחר שבוע, עונה אחר עונה. בעשור וקצת האחרונים אין דו קרב גדול יותר ב-NFL מזה שבין טום בריידי לפייטון מאנינג, שייפגשו בפוקסבורו בפעם ה-14 בקריירות האדירות שלהם. בשנה שעברה, גם כן משחק ביתי של ניו אינגלנד, שהיה הראשון בין השניים מאז המעבר של פייטון לדנבר, הפטריוטס ניצחו. מאותו רגע, המאזן של הברונקוס בעונה הסדירה עומד על 20 ניצחונות והפסד בודד, מול אינדיאנפוליס. מיותר לציין עד כמה מחכים חובבי הליגה למשחק הזה, בו ניו אינגלנד תנסה להתאושש מההפסד המתסכל ומעורר המחלוקת שלה בקרוליינה, בעוד דנבר תנסה לצבור ניצחון רביעי רצוף ולהמשיך את העונה ההתקפית ההיסטורית שלה מול ההגנה הפצועה של המארחת.

ההימור: מאנינג ניצח רק פעמיים בשמונה ביקורים בפוקסבורו, אבל מול ההגנה המפורקת שתחכה לו, הוא יכול לעשות זאת שוב. דנבר

וושינגטון (7:3) - סן פרנסיסקו (4:6), בין שני לשלישי, 3:30

הניינרס היו בינויים יותר מדי פעמים העונה ואחרי שני הפסדים רצופים, לקרוליינה ובניו אורלינס, לא רק שהמאבק שלהם על הבית אבוד מול סיאטל, אלא שגם הפלייאוף בסכנה ממשית. קולין קפרניק לא פוגע ורצף חמשת הניצחונות נשכח כלא היה. התקפת המסירה של סן פרנסיסקו היא הגרועה בליגה והקבוצה מהמפרץ, שתעשה את כל הדרך הארוכה אל החוף המזרחי, תקווה שההגנה והריצה יהיו שם בשבילה במשחק שהיא חייבת לקחת. גם אצל הרדסקינס יש קוורטרבק צעיר ומלא בעיות העונה. וושינגטון הפסידה שני משחקים רצופים ונותרה מאחור במאבק הצפוף ב-NFC מזרח. גם אצלה התקפת הריצה חזקה והיא כרגע הטובה בליגה, אבל הגנת המסירה במקום ה-26 בלבד ותנסה לנצל את הכושר של קפרניק כדי לשפר זאת.

ההימור: וושינגטון עמוסה בבעיות, אבל משהו פשוט לא עובד בסן פרנסיסקו. רדסקינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully