וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: השטיח המעופף

21.11.2013 / 10:00

דרו בריס וההתקפה האווירית האדירה של ניו אורלינס פוגשים את היריבה אותה הם נהנים להביס יותר מכל, אטלנטה. הפאלקונס המפורקים מקווים שהביתיות תעזור (ו', 3:25)

אטלנטה (8:2) - ניו אורלינס (2:8), בין חמישי לשישי, 3:25

ברוב השנים האחרונות זה היה קרב על המקום הראשון ב-NFC דרום, אבל הפעם הפרדת הכוחות התרחשה מהר מאוד ובעוד הסיינטס כבר עם רגל ורבע בפלייאוף ונמצאים כעת במאבקי מיקום בחטיבה, הרי שהפאלקונס המרוסקים חוטפים תבוסות משפילות, שבוע אחר שבוע.

אטלנטה הפסידה את כל ארבעת משחקיה האחרונים ועשתה זאת עם מאזן נקודות עלוב, תוך שהיא סופגת בהם 135 נקודות. ביום ראשון הדברים הגיעו לשיא שלילי עם 41:28 מול טמפה ביי החלשה ובג'ורג'יה רק מחכים לרגע בו העונה המסויטת הזו תסתיים.

דרו בריס ניו אורלינס סיינטס. Chris O'Meara, AP
עוד ניצחון על היריבה הגדולה? בריס/AP, Chris O'Meara

ההגנה של הפאלקונס, אחת החלשות בליגה, תצטרך לעשות קסמים מול התקפת הסיינטס האדירה בראשות דרו בריס. אם לא די בכך, הרי שגם הגנת ניו אורלינס מתפקדת נהדר העונה תחת רוב ריאן והיא שלישית בליגה נגד המסירה. בשבוע שעבר ההגנה הזו בלמה את סן פרנסיסקו בדרך לניצחון שני ברציפות ואם יש משהו קטן שיכול לתת מעט עידוד לאטלנטה זו העובדה שמחוץ לסופרדום ניו אורלינס הפסידה את שני משחקיה האחרונים.

המאזן ההיסטורי בין הקבוצות מראה על 42:47 לפאלקונס, אבל תחת דרו בריס הקדושים סוגרים פערים בקצב מסחרר והקוורטרבק ניצח את אטלנטה ב-12 מתוך 15 המפגשים שלו מולה במדי ניו אורלינס.

ההימור: גם הפעם זה של בריס. ניו אורלינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully