וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: דודי גיל יתמודד על תפקיד יו"ר ההתאחדות

18.11.2013 / 11:41

לאחר גל שמועות בנושא, בכירים בכדורגל הישראלי אישרו: מתכוונים לתמוך במנכ"ל חברת העובדים, שיתמודד בחודש יולי על התפקיד

צילום ועריכה: קובי אליהו

לאחר גל שמועות בנושא האפשרות שיתמודד על תפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל, גורמים בכירים בהתאחדות לכדורגל מאשרים: מנכ"ל חברת העובדים וגזבר ההתאחדות לכדורגל, דודי גיל, מתכוון להתמודד לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל. בכירים בכדורגל הישראלי, המנהלים קבוצות בליגת העל, אישרו הבוקר כי הם מתכוונים לתמוך במועמדותו. "יש סיכוי גבוה שגיל יהיה יו"ר ההתאחדות הבא", אמר אחד מהם. כפי שנחשף בוואלה! ספורט כבר לפני שלושה חודשים, אבי לוזון מתכוון להודיע שהוא לא יתמודד בבחירות הקרובות, מה שסולל את דרכו של גיל לתפקיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יש סיכוי גבוה שגיל יהיה יו"ר ההתאחדות הבא". דודי גיל/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיל, 51, נחשב לאדם אהוד מאוד בהתאחדות לכדורגל. בחודש אוגוסט האחרון הוא היה שותף לוועדה שמינתה את היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף. גיל נכנס לתודעת הציבור כשבחודש ינואר 2011 אישרה ועדת המינויים של הנהגת ההסתדרות למנות אותו לתפקיד מנכ"ל חברת העובדים. חודש מאוחר יותר גיל מונה לתפקיד לאחר שאושר בדירקטוריון החברה.

בעבר הוא כבר במספר תפקידים בכירים בבנק יהב, בין היתר כסגן מנהל אדף אשראי וסניפים בבנק, מנהל אשראי ושיווק וכמשנה למנכ"ל אגף כח אדם. כמו כן, הוא היה שותף להפיכתו מבנק הלוואות לעובדי המדינה לבנק שפתוח לכלל הציבור והרחיב את מעגל השירותים שלו. "גיל עבד במגוון תפקידים במשק והוא מכיר את ההתאחדות על בוריה, אין ספק שהוא מועמד ראוי", אמר אחד מיו"ר הקבוצות בליגת העל.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי גיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully