וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוביאס היסן מועמד להצטרף למכבי חיפה. צפו בביצועיו

18.11.2013 / 11:32

חלוצה של גטבורג, שרשם 31 הופעות במדי נבחרת שבדיה עשוי לחזק את הירוקים. אפשרות: ז'אק המאן יירכש ויושאל

one

מכבי חיפה שוקלת להחתים את החלוץ הקמרוני ז'אק המאן ולהשאילו בחודש ינואר לקבוצה מישראל, כך עולה מתוך שיחות שהתקיימו אתמול בנושא. המאן (19), שהגיע לישראל בתיווכו של פיני זהבי, שייך לקבוצת קוטון ספורט הקמרונית ועד כה ערך שלושה אימונים מלאים בלבד, בעיקר משום שחלה במלריה ואושפז בבית החולים רמב"ם. "המאן עושה רושם של חלוץ שיכול להתפתח לחלוץ גדול. הוא לא יוכל לעזור לנו העונה כי הוא עדיין שחקן צעיר, אבל נשקול לצרפו ולהשאילו בינואר מתוך כוונה שיחזור בעתיד", אמר גורם בכיר בקבוצה.

צפו בלקט מביצועיו של היסן

בתוך כך, הירוקים ממשיכים לחפש חלוץ לקראת חודש ינואר. אחת האפשרויות שהוצעו למועדון היא החלוץ השבדי של גטבורג, טוביאס היסן. החלוץ רשם 31 הופעות וכבש עשרה שערים בנבחרת, למרות שאינו נכלל בסגל הנבחרת למשחקי הפלייאוף. היסן, סגן מלך שערי הליגה השבדית בעונה חולפת, הבקיע 14 שערים. בחיפה אישרו כי החלוץ הוא אחד המועמדים ברשימה הסופית של בנאדו לקראת חלון ההעברות. על פי פרסומים בשבדיה, מגעים רשמיים בין המועדונים כבר מתקיימים והשחקן קרוב למעבר לישראל. להיסן חוזה לשנתיים נוספות בגטבורג, אך במועדון הבהירו שהוא עומד למכירה.

הרזומה של היסן, 31, מרשים ביותר. הוא שיחק בהאקן ודיורגארדן, איתה זכתה באליפות ב-2005, ובקיץ 2006 שילמה עליו סנדרלנד 1.7 מיליון ליש"ט. היסן התקשה להתאקלם באנגליה ולאחר עונה אחת במהלכה עלתה הקבוצה לפרמיירליג שב לשבדיה וחתם בגטבורג במדיה שיחק בשש השנים האחרונות. אשתקד כבש 14 שערי ליגה, נבחר לשחקן העונה בשבדיה ועזר לקבוצה לסיים במקום השלישי ולזכות בגביע. להיסן 31 הופעות במדי נבחרת שבדיה ובקמפיין הנוכחי כבש צמד בהפסד 5:3 לגרמניה לפני כחודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
טוביאס הייסן שחקן נבחרת שבדיה. ANDERS WIKLUND, AP
יחזק את החוד הירוק? טוביאס היסן/AP, ANDERS WIKLUND

"ההיעדרות של עזרא היא מבחן גדול לחלוצים שלנו. הוא מחזיק הרבה בכדור, ועכשיו המסה תעבור אליהם. יש ציפייה גדולה שאבוחצירא יכבוש את השער הראשון כבר נגד הפועל תל אביב", אמרו במכבי חיפה לאחר שהתברר שהקשר חן עזרא סובל מקרע קטן במיניסקוס החיצוני ויעבור ניתוח ארתוסקופיה, שיגרור כנראה היעדרות של שלושה שבועות עד חודש. מבט על הנתונים הסטטיסטיים של הקשר העונה, מבהיר עד כמה חיפה צריכה לדאוג: עזרא כבש העונה ארבעה שערי ליגה ושבעה כולל המסגרת האירופית. הוא גם רשם ארבעה בישולים בכל המסגרות, שניים מהם בליגה ולמעשה היה מעורב ב-60 אחוז מהשערים שכבשו הירוקים במסגרת הזאת העונה.

בניגוד לעבר, בנאדו לא מתכוון לערוך שינויים לא כפויים מול הפועל תל אביב. הטבה מסוימת נרשמה במצבו של גוסטבו בוקולי, שאמנם עדיין לא מתאמן, אבל יחזור לאימונים בקרוב ובכל מקרה לא צפוי לשחק בבלומפילד. סארי פלאח ימשיך לפתוח במרכז ההגנה, אבל אדין צוצאליץ' או אנדריי פיליאבסקי יחליפו את דקל קינן המוצהב. בנאדו לא צפוי לשנות גם את מערך החלק הקדמי שלו, פרט לעזרא, שאותו עשוי להחליף עידן ורד.

חן עזרא שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בחיפה כבר מצפים לחזרתו. חן עזרא/ברני ארדוב

אייל גולסה, שהגיע לסיכום על פריסת החובות שלו למועדון, ממשיך להתאמן כרגיל ואינו מתכוון להחמיץ את האימון עם מאמן הכושר. אתמול יצאו שחקנים להגנתו של הקשר וטענו כי לא ביקרו אותו בפני הנשיא יעקב שחר. במהלך אחד האימונים האחרונים הופתע גולסה כשנכנס לחדר ההלבשה ושחקני הקבוצה ביקשו ממנו לצאת מהחדר. "אתה לא מועיל לחדר ההלבשה", אמר אחד השחקנים בציניות, וחיבק את הקשר.

בסביבתו של גולסה ציינו אתמול כי העובדה שדחה את מכבי חיפה אינה נובעת מפערי שכר, אלא בגלל סעיף היציאה בלבד. "אם זה היה עניין של כסף, אייל היה חותם מזמן. אין כל פערים נוספים מלבד סעיף השחרור. הוא לא רוצה להיות משועבד למועדון. צריך להבין שבניגוד לעבר הכדורגל במצב קשה וקבוצות לא ישלמו סכומים כאלה. מה שקרה בעסקת ליאור רפאלוב (ברוז' שילמה 2.5 מיליון יורו וחיפה תקבל גם 15 אחוז ממכירה עתידית, א"י) לא יחזור בשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully