וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: נשאר עם הראסטה ביד

18.11.2013 / 11:00

צפו בשחקן אריזונה קרדינלס אנדרה אלינגטון מקבל "תספורת" תוך כדי משחק. זעזוע מוח לוולקר מדנבר. ג'ון הארבו: "אנחנו מובילים את הליגה בהפסקות משחק בשנים האחרונות"

שחקן אריזונה קרדינלס אנדרה אלינגטון חשב שאולי, באיזשהו שלב בחייו, הוא יוריד את הראסטות מראשו. הוא לא ידע שמי שיעשה זאת, על המגרש, יהיה שחקן מהקבוצה היריבה.

אלינגטון, הרץ האחורי של הקרדינלס, תוקל בסיום מהלך ריצה במשחק הניצחון של קבוצתו בג'קסונוויל 14:27. לפתע יצא מתוך הערימה ג'ייסון באבין, הקיצוני הגנתי של הג'אגוארס, כשקווצה משיערו של אלינגטון בידו. לאחר המשחק פרסם דובר הקבוצה מארק דלטון כי השיער הוחזר לבעליו: "עם זאת, חזרתו לראש מצויה כעת בסימן שאלה", כתב בהומור.

ולענייני פוטבול:

דנבר הנחילה לקנזס סיטי הפסד ראשון העונה, 17:27, אבל שילמה מחיר בדמות זעזוע מוח לתופס ווס וולקר, שנפצע ברבע הרביעי. הוא יעבור היום מבחן כשירות ובכל מקרה תוכנית האימונים שלו תהיה מוגבלת השבוע.

שחקן וושינגטון טרנט ויליאמס טוען שזכה ליחס מעליב משופטי המשחק מול פילדלפיה (16:24 לאיגלס). לטענתו, השופט רוי אליסון קילל אותו ברבע הראשון: "Garbage ass, disrespectful motherfucker". הליגה הודיעה שתחקור את המקרה. "זו ליגה של שחקנים", אמר ויליאמס, "אין מקום לדברים האלה. אין לי מלים, אתה לא מצפה לקבל כזה יחס משופטים".

המשחק בין שיקגו לבולטימור, שהסתיים בניצחון הברס 20:23 לאחר הארכה, הופסק ברבע הראשון לשעתיים בגלל סערה. גם משחק הפתיחה של הרייבנס העונה נגד דנבר הופסק ל-34 דקות, שלא לדבר על הסופרבול האחרון, שאותו גדעה הפסקת חשמל. מאמן בולטימור ג'ון הארבו התבדח: "אני חושב שאנחנו מובילים את הליגה בהפסקות משחק בשנים האחרונות", אמר.

השמיים בעיר שיקגו במשחק של שיקגו ברס מול בולטימור רייבנס, 17.11.2013. Charles Rex Arbogast, AP
כשבולטימור משחקת, יש תקלות. שמי שיקגו במהלך המשחק/AP, Charles Rex Arbogast

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully