וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: תיקו בדרבי התל אביבי

17.11.2013 / 20:30

משחקי הפריסיזן של ה-IFL יצאו לדרך בסוף השבוע עם 30:30 בין הסייברס לפיונירס. חיפה אנדרדוגס הביסה 6:57 את כוכבי הצפון, באר שבע בלאק סווארם ניצחה 8:20 את רחובות

עונת 2013-14 בליגת הפוטבול הישראלית יצאה לדרך באופן רשמי בסוף השבוע החולף עם משחקי הפריסיזן. חיפה אנדרדוגס הפגינה את עליונותה והביסה 6:57 את כוכבי הצפון, תל אביב יפו סייברס ותל אביב פיונירס סיימו את הדרבי בתיקו 30:30 ואילו באר שבע בלאק סווארם ניצחה 8:20 את רחובות סילברבקס במשחק הגנתי.

שחקני תל אביב סייברס פוטבול ישראלי. מגד גוזני
הסייברס השיגו תוצאה יפה למרות נחיתות מספרית/מגד גוזני

חיפה אנדרדוגס - כוכבי הצפון 6:57

המארחים השיגו סייפטי תוך 49 שניות ומשם המשיכו בטיול קליל. האריסון דיוק פירנלי כיכב עם 93 יארד ושלושה טאצ'דאונים על הקרקע ועוד אחד באוויר, בעוד ההגנה השיגה שני סייפטים ושני טאצ'דאונים, אחד מהם בפיק סיקס ל-50 יארד מצד ניב מדלינגר הוותיק ואחד נוסף מפאמבל שהוחזר ל-45 יארד.

תל אביב פיונירס - תל אביב יפו סייברס 30:30

הדרבי שנערך במגרש האוניברסיטה הסתיים בשוויון. הסייברס סבלו ממחסור בשחקנים ונקלעו לפיגור, אבל ידעו לבצע קאמבק יפה. עדי חכמי, הקוורטרבק של הסייברס, סיים עם 200 יארד, שלושה טאצ'דאונים וצמד איבודים, בעוד הקוורטרבק היריב רוני מוסקונה מסתפק ב-46 יארד, איבוד וטאצ'דאון בריצה. הרץ של הפיונירס, בן הדר, שסגר 62 יארד על הקרקע, השיג את הטאצ'דאון המשווה עם 2:26 על השעון.

באר שבע בלאק סווארם - רחובות סילברבקס 8:20

100 צופים נהנו ממשחק הגנתי בבירת הנגב. האורחים עלו ליתרון מפתיע עם טאצ'דאון, אבל ג'ו וולטון, הרץ של באר שבע, איזן וטל גרינבלט קבע מהפך לפני המחצית עם טאצ'דאון משלו ועם ההמרה. ברבע האחרון שחקני רחובות עוד חלמו על קאמבק, אבל טאצ'דאון של הטייט אנד בועז רז סגר עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully