וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל כחילה ואופיר מזרחי בהרכב הצעירה נגד פורטוגל

17.11.2013 / 20:20

הנבחרת של נס תנסה להפתיע (19:30, ספ' 5). בלם בית"ר יחליף את גוטליב, עזאם מאוכזב: "אחד הרגעים המעצבנים"

הנבחרת הצעירה של ישראל תנסה לתפוס מחר (שני, 19:30, ספורט 5) את המקום הראשון בבית ח' של מוקדמות יורו 2015, כאשר תארח במושבה בפתח תקוה את נבחרת פורטוגל החזקה. האורחים הביסו 0:3 את החבורה של מיכאל נס בחודש שעבר, ועד כה מציגים מאזן מושלם אחרי שלושה משחקים. לישראל גם כן תשע נקודות אחרי ה-1:4 המרשים על נורבגיה מהרביעייה של מונס דאבור, אך זאת לאחר ארבעה משחקים. כזכור, 10 מנצחות הבתים עולות אוטומטית לפלייאוף ואליהן תצטרפנה ארבע הסגניות הטובות ביותר.

הנבחרת ערכה הערב את האימון המסכם לקראת המשחק שעשוי להכריע את ראשות הבית. על פי התרגול מתכנן המאמן מיכאל נס שני שינויים בהרכב. בלם בית"ר ירושלים טל כחילה צפוי לפתוח בהרכב לראשונה במשחק רשמי לצד בן והבה במרכז ההגנה ויחליף את אדי גוטליב המוצהב ואילו אופיר מזרחי שהיה מוצהב נגד נורבגיה, יפתח במקומו של עומרי אלטמן שיירד לספסל.

מי שהיה מאוכזב מכך שאינו פותח בהרכב הוא עאהד עזאם, שהיה שחקן הרכב עד עתה אך נעדר מהמשחק נגד נורבגיה עקב צהובים ואיבד את מקומו. עזאם לא הסתיר את אכזבתו ורשם בעמוד הפייסבוק שלו: "אחד הרגעים הקשים. אתה מחכה לאיזה משהו כל כך הרבה זמן, ובסוף קורה בדיוק ההיפך ממה שציפית. זה גם אחד הרגעים המעצבנים".

מיכאל נס מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל. ברני ארדוב
יפתיע את פורטוגל? מיכאל נס/ברני ארדוב

הנבחרת ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ומיכאל נס התייחס למפגש שמצפה לנבחרתו ואמר: "אנחנו משחקים מול נבחרת פורטוגלית חזקה מאוד. יש לנו ביטחון שאנחנו יכולים להופיע כפי שהופענו בפורטוגל, בתקווה שהתוצאה הפעם תהיה צמודה יותר ונוכל להוציא משהו מהמשחק הזה. יהיה משחק קשה מאוד. שיחקנו מולם בפורטוגל בצורה פתוחה ונתנו משחק טוב מאוד שם למרות ההפסד. אנחנו צריכים להיות מרוכזים ולהביא תוצאה חיובית".

"אנחנו יודעים ומכירים את המהירות של פורטוגל", הוסיף נס, "יש לנו מוראל גבוה אחרי הניצחונות שעשינו. מי שתשחק את הכדורגל הטוב יותר היא תנצח. לא ניתן הזדמנות לטעויות".

אלי דסה, קפטן הנבחרת אמר: "זה כבוד וכיף גדול לשחק ברמות האלו. אנחנו חושבים מה יהיה ואיך יהיה במשחק הזה. אנחנו צריכים לתת את הכול במשחק הזה ויהיה מה שיהיה. למדנו אותם בוידאו וגם שיחקנו מולם בחוץ כך שאנחנו מכירים אותם די טוב. למרות שהפסדנו שם 3:0, חטפנו שני גולים ממצבים נייחים ובבית אני מאמין שאנחנו יכולים לתקן".

מונס דאבור, חלוצה של מכבי תל אביב שהפציץ רביעייה מול נורבגיה, אמר: "יהיה משחק מעניין וקשה מאוד. לא היה לנו קל גם מול נורבגיה, אבל פורטוגל חזקה יותר.

הרכב משוער: ברק לוי, אלי דסה, טל כחילה, בן והבה, טאלב טואטחה, לוטם זינו, רועי קהת, אופיר מזרחי, גדי קינדה, גיל יצחק, מונס דאבור.

אלי דסה, מונס דאבור שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל. ברני ארדוב
מוכנים למפגש. דאבור ודסה/ברני ארדוב

פורטוגל חסרה את הכוכב הגדול ברומה שהוקפץ לסגל הנבחרת הבוגרת הנערכת לגומלין פלייאוף המונדיאל בשבדיה וגם את וויליאם קרבאליו שהבקיע את הראשון במשחק הקודם, אבל נחתה בתל אביב עם לא מעט שחקנים בכירים.

הקפטן לואיס מרטינס אמר: "ניצחון יהיה חשוב במאבק על המקום הראשון, אבל זה לא משחק מכריע. אנחנו רוצים להמשיך את מה שעשינו ומקווים לנצח. ישראל מדורגת שנייה והיא הנבחרת הכי טובה בבית אחרינו, אז הגיוני שהיא תקשה עלינו. זו המשוכה העיקרית בבית".

דוברת ההתאחדות מיכל גרונדלנד, מיכאל נס מאמן הנבחרת הצעירה, אלי דסה, מונס דאבור. ברני ארדוב
משחק על כל הקופה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully