וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנכדים יספרו לנכדים

17.11.2013 / 12:30

היא השחקנית הכי מבוגרת בישראל והיא חוגגת העונה 50 שנות פעילות על המגרש. נטע פירסטנברג ממשיכה לזנק על הפרקט בגיל 75 ולשחק ולהתאמן באופן קבוע. לא מאמינים, אהה? גם אנחנו חשבנו ככה, עד שצפינו בתופעה המדהימה

צילום ועריכה: דרור פיקלני

בגיל 75 ועם בדיוק 50 שנות משחק פעיל, נטע פירסטנברג היא הכדורסלנית הכי מבוגרת בישראל. אחרי אינספור קבוצות, ליגות, מאמנים ושחקניות, היא פתחה את עונת 2013/14 באליצור גבעת שמואל, ולא נשמע שהפאוור פורוורדית מתכננת פרישה בקרוב.

"יש כאלה שמגיבים ואומרים: 'את בגילך לא צריכה לעשות פאול', אבל ככה כולם מקבלים אותי בצורה חיובית", היא אומרת. "זה לא קשה לי כי מעולם לא הפסקתי. זה לא שפרשתי וחזרתי אחרי עשר שנים. הגוף לא היה עומד בזה. אין לי בעיה לרוץ, אבל הבנות כועסות עליי - הן צריכות לרדוף אחריי".

רוב חברותיה של פירסטנברג צעירות יותר מנכדיה, חלקן אפילו בנות 16 בלבד. "היא הרבה יותר מבוגרת מאמא שלי", אומר המאמן הראל שמאי. "היא ילדה נצחית. יש לה חשק, היא מתאמנת ממש כמו הילדים הקטנים. היא מגיעה חצי שעה לפני כולם. כשכולן מתחילות לזרום למגרש, היא כבר בדופק 120".

פירסטנברג מאוד מעורבת במהלך המשחק, ולמרות הכבוד שהיא מקבלת מהמאמנים והשופטים, היא תמיד משמיעה את דעתה גם אם זה לא נעים לחלק מהם. ויש לה גם מסר לסיום: "להמשיך לעסוק בספורט. אין כמו ספורט. קחו דוגמה ממני. אני מצהירה שאני בת 75 וראיתם איך אני רצה. זה שומר על הבריאות, מצב רוח טוב והשפיות, וזה מה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully